Kórházban Tóth Gabi! Sírnak a rajongók!

A titok hamar kiderült: nem betegként, hanem meglepetésvendégként érkezett a Heim Pál Gyermekkórházba. Gabi Disney-dalokkal ajándékozta meg a kórház kis betegeit, akiknek arcára pillanatok alatt mosolyt csalt. Curtis sem érkezett üres kézzel – apró ajándékcsomagokkal lepte meg a gyerekeket, akik így igazi ünneppé varázsolták a napot.
RENGETEGEN SÍRTAK! MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az Atto 2 négy különböző vezetési módot kínál – Eco, Normal, Sport és Snow Fields –, amelyek mindegyike kissé módosítja a kormányzás karakterisztikáját és a gázreakciókat. Összességében egy könnyen kezelhető, kellemesen vezethető autóról van szó, amely azonban kifejezetten jobban kedveli a fokozatos gáz-, kormány- és fékbeavatkozásokat. Az autó tömege viszonylag alacsony az elektromos középkategóriás SUV-ok mezőnyében (mindössze 1570 kilogramm), így a 174 lóerős villanymotor könnyedén mozgatja A-ból B-be, ráadásul a 0-ról 100 km/órára való gyorsulási idő is figyelemre méltó: 7,9 másodperc. Az autó gyorsítása általában sima és fokozatos, a nyomaték eloszlása pedig egyenletes a motor teljes fordulatszám-tartományában. Városi környezetben, ahol az autó igazán otthon érzi magát, jól reagál a finom, szabályozott vezetéstechnikára, viszont kevésbé kedveli a hirtelen, kapkodó manővereket. Még a szerényebb teljesítményű Boost modell is elegendő rugalmasságot biztosít ahhoz, hogy autópályán is magabiztos maradjon.

Fékenergia-visszanyeréshez nem tartozik kormány mögötti váltófül – a BYD általában nem alkalmaz ilyen megoldást, bár valójában nem ártana. Helyette egy kapcsoló segítségével lehet váltani a „standard” és a „high” visszatáplálási módok között. Szerencsére a fékpedál működése jól szabályozott, így a vezetési élményt nem rontja jelentősen a motorfék regenerációjának hiánya, bár a kézi szabályozhatóság mindig előnyösebb lenne.

Az Atto 2 – akárcsak a BYD Seal szedán és az Atto 3 – a gyártó e-Platform 3.0 alapjára épül. Elöl MacPherson rugóstagos, hátul pedig csavarrúgós torziós tengelyes futóművet kapott, amelyet úgy terveztek, hogy a lehető legtöbb helyet hagyjon meg a csomagtér számára. A BYD állítása szerint az autóban alkalmazott „cell-to-body” típusú akkumulátorstruktúra egyedülálló a kategóriában, és jelentős mértékben növeli a karosszéria csavarodási merevségét, miközben a belső tér méreteit is javítja.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük