A forgatás során a stáb visszavitte Majkát abba az ózdi panellakásba, ahol gyerekkorát töltötte, és amelyet több mint két évtizede nem látogatott meg. Az ottlét mélyen megérintette, különösen akkor, amikor a nappali felé mutatott. „Itt hunyt el apám. Épp a meccset néztük, Magyarország Norvégia ellen játszott. Felült, és egy pillanat alatt vége volt. Negyvenöt éves volt” – idézte fel megrendülten, majd hozzátette: mostanra ő már egy évvel idősebb, mint édesapja volt akkor.
Mindennek vége lett! TELJESEN EGYEDÜL MARADT, MERT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ugyanakkor egyik 2008-as modell sem nyújt annyira élvezetes vezetési élményt, mint a Ford Puma – bár aki igazán dinamikus vezetési élményt keres, az valószínűleg nem is a kis SUV kategóriában nézelődik. A Peugeot 2008 futóműve kifinomultabb, mint sok más kisautóé, és általánosságban csendes autó benyomását kelti. A magasabb karosszéria miatt ugyan van némi oldaldőlés a kanyarokban, de ezt jól kordában tartja, és a tapadás szintje is megfelelő.
Autópályán a hibrid változat gond nélkül halad, a gördülési komfort és az általános zajszint is kellemes: az út- és szélzaj jól el van szigetelve. Városi vagy országúti környezetben viszont jobban érezhetők az úthibák, a nagyobb bukkanókon fel-le mozog az utastér, és az utasok is jobban érzik a testükön a mozgást. A GT felszereltségű tesztautónk 18 colos kerekei nem javítottak a másodlagos rugózási komforton; városi környezetben a kisebb úthibákat és kátyúkat nem tudta kellően kiszűrni. Jobb választás lehet a 17 colos kerék, vagy az alacsonyabb Allure felszereltségi szint.
Ami a valós fogyasztást illeti, a Peugeot naponta körülbelül 44 mpg (mérföld per gallon) fogyasztást produkált, hosszabb utakon viszont ez felkúszott 47 mpg-re – ami így is elmarad a gyártó által ígért 51 mpg-től. Ugyanakkor ez még mindig alacsonyabb hatékonyságot jelent, mint a Renault Captur E-Tech hibrid esetében, amely a teszt során 63 mpg-t ért el, részben a nagyobb akkumulátorának és erősebb elektromos motorjának köszönhetően.
A Ford enyhén hibrid 1,0 literes Ecoboost motorja a Pumában szintén takarékosabbnak bizonyult: körülbelül 51 mpg fogyasztással. Bár a Peugeot 2008 felszereltsége minden változatban bőséges, ára magasabb a közvetlen riválisokénál. Igaz, a kategória egyik elegánsabb, prémiumabb ajánlata, de így is nagyjából 7000 fonttal drágább, mint a Captur hibrid, és közel 3000 fonttal a Nissan Juke hibridhez képest.