Óriási baki az RTL Híradójában

Szellő István éppen a nyakkendőjét igazgatta, amikor már meg kellett volna szólalnia. Az ilyen váratlan pillanatok még a legtapasztaltabb televíziós szakembereket is kizökkenthetik, ám a nézők számára ez csak még szórakoztatóbbá tette az esti híradót. Erős Antónia azonnal észlelte a helyzetet, és diszkréten jelezte kollégájának, hogy itt az ideje elköszönni. A rövid zavar után a két műsorvezető humorral oldotta fel a feszültséget: Szellő tréfásan megjegyezte, vajon ez a kis baki is beíródik-e a híradó történetébe, mire Antónia mosolyogva hozzátette: „Sokat látott híradósként biztosíthatom, hogy ebből bizony nem készül híradós tudósítás.

VIA RTL/Promotions

Ez is érdekelhet:

A koreai tesztautónkban a második sor üléseihez nagy érintőképernyők is voltak (sajnos ez valószínűleg nem lesz elérhető az Egyesült Királyságban), és egy kávézóban engedelmesen bemásztunk hátra, hogy videót forgassunk a közösségi médiára – természetesen az Autocar YouTube-csatornáját streameljük a képernyőn. A támasztó ülések, a jetlag és Matt Prior édes hangja kombinációjának köszönhetően olyan könnyű lett volna elaludni…

A felnőttek nagyjából beférnek a harmadik sorba, de elég szűkös lesz. Ez azonban egyike azon kevés hétüléses SUV-nak, amelyekben Isofix rögzítési pontok vannak a harmadik sorban, így két gyerek is biztonságosan beparkolhat oda.

Még a leghátsó ülések lehajtásával is egy nagy, 338 literes csomagtartó áll rendelkezésre; ha lehajtjuk őket, egy 1323 literes raktér nyílik, de ha a második üléssort is lehajtjuk, akkor egy furgonszerű, 2419 literes helyet kapunk. Van egy kis csomagtér is: 88 liter az egymotoros változatban, 52 a kétmotorosban. És sok elektromos autóval ellentétben ez a belső térben vagy a kulcson található gomb megnyomásával nyitható – nem kell meghúzni a kart és a motorháztető zárja után tapogatózni.

Elöl is tágas és kényelmes. A vezetőülés impozáns és magas, a formás motorháztetőnek és a lapos hátsó résznek köszönhetően pedig minden irányban jó a kilátás.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük