A sorozatos kritikák és viccelődések után Tóth Gabi vette a kezébe a dolgot: világosan jelezte, mi az, amit még elviselnek, és mi az, amit már nem. A „csipkelődés” kategóriáján belül is szerinte vannak olyan határok, amelyeket nem szabad átlépni. – Ezzel jelezte, hogy nem csupán saját maga nevében, hanem minden versenyző női mentor részéről elvárható, hogy megbecsülést kapjon, és ne kelljen folyamatosan védekeznie. Szerinte az ilyen határok tisztázása nem gyengíti, hanem erősíti a mentor státuszát, és hozzájárul egy egészségesebb, kiegyensúlyozottabb légkör kialakulásához a műsoron belül.
VIA TV2
Ez is érdekelhet:
A belsőépítészet terén a Renault legújabb erőfeszítései messze túlmutatnak a nem is olyan távoli múlt homályosan műanyagos, szürkeárnyalatos alkotásain. A Scenic E-Tech a márka felfelé ívelő ívének egy újabb példája, tapintható anyagainak és – az Iconic felszereltségi szintű autónk esetében – néhány élénkebb árnyalatának keverékével, amelyek a panorámatetővel együtt dicséretesen világos és meleg hangulatot teremtenek.
Az utastér legdivatosabb eleme a tető, amely a Renault állítása szerint az első tömeggyártású autóban, amely polimerrel diszpergált folyadékkristályoknak köszönhetően szegmensenként teljesen vagy részlegesen átlátszatlanítható. Hanggal is vezérelhető, az autó Google Asszisztensének segítségével. Ez talán kissé trükkösen hangzik, bár a mechanikus sötétítőhöz képest ezzel a beállítással megspórolt nagyjából 30 mm-es fejtér mindenképpen hasznos.
A Scenic belső tere máshol is okos tárolóelemek és jó kényelem keverékét mutatja, bár néhány furcsa ergonómiai sajátossággal. Maga a vezetőfülke szépen kidolgozott, a drága érzetű negyedkör alakú kormánykerékkel előtte és a nagy, álló tájolású központi kijelzővel, amely hasznosan a vezető felé néz. A fontos parancsok fizikai kezelőszerveivel és a középkonzol felett magasan elhelyezkedő, nagyméretű tárolóhelyet kínáló telefontöltő tálcával ez az utastér rengeteg jót tesz az általános használhatóság szempontjából.
Ezért kár, hogy a digitális visszapillantó tükör olyan nagy, és jelentősen korlátozza az átlós előrelátást. (Ez azt is megakadályozza, hogy a vezetőülést szépen meg lehessen ültetni, ahogy sokan szeretnék.) Az A-oszlopok is meglepően nagyok, masszív hátsó lámpákkal. Az eredmény egy meglehetősen tágas és társalgószerű utastér, ami valójában nem teszi különösebben könnyűvé az autó vezetését a városban.
Az utas- és csomagtér dicséretes, bár nem egészen a kategória legjobbjai közé tartozik. A fejtér hátul egyterűekre hasonlít (a lábtér rendben van, bár jóval kevesebb, mint amit mondjuk egy Hyundai Ioniq 5-ben találunk), és a Renault igazságosan teljesíti a további csomagtér ígéretét azzal, hogy nincs hátul elhelyezett motorja. 545 literes csomagtartójával nagy egy 4,5 méternél rövidebb autóhoz képest, és a padló alatt bőséges tárolóhely található a kábeleknek és hasonlóknak.