Eltűnt a Váradi testvérpár! Ez áll a háttérben

A rendőrség a lakosság közreműködését kéri az eltűnt fiúk felkutatásához. Bárki, aki információval rendelkezik róluk, akár névtelenül is bejelentést tehet a Komáromi Rendőrkapitányság 06/34-517-777-es telefonszámán. Emellett elérhető a nap 24 órájában hívható, ingyenes Telefontanú zöldszám, a 06-80-555-111, valamint a 112-es központi segélyhívó szám is.

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

Észszerűtlen elvárás lenne, hogy a Fiat 500L úgy viselkedjen az utakon, mint egy sportautó – elvégre ez a modell elsősorban családi használatra, praktikumra és kényelemre lett tervezve, nem pedig dinamikus vezetési élményre. Ennek ellenére még ebben a kategóriában is érezhető, hogy az autó oldaldőlése (kanyarodáskor való kilengése) nagyobb, mint például egy Ford B-MAX esetében. A Fiat 500L nagyobb és nehezebb karosszériája nem tudja teljesen elrejteni az egyterűekre (MPV) jellemző karakterét: inkább stabil és biztonságos, mint sportos.

A kormányzás kifejezetten könnyű, ahogyan a pedálok és a váltó kezelése is. Ez mind hozzájárul ahhoz, hogy a mindennapos városi közlekedés kényelmes és stresszmentes legyen, különösen a magas üléshelyzet miatt, ami jó kilátást biztosít a forgalomban. Ugyanakkor ezek az irányítóelemek nem igazán adnak visszajelzést a vezetőnek, és gyakran kissé „súlytalan”, határozatlan érzést keltenek. A fékek különösen harapósak – már kis pedálnyomásra is erősen lassítanak –, ami eleinte szokatlan lehet, főként kis sebességnél.

A felfüggesztés lágy hangolású, ami alapvetően kellemes rugózást biztosít, különösen rosszabb minőségű városi utakon. Igaz, alacsony sebességnél előfordulhat némi „nyugtalanság” – apró rázkódások, pattogás –, de ez nem zavaró mértékű. Autópályán haladva a gördülési zaj is mérsékelt, így a hosszabb utak során a zajkomfort is megfelelő szinten van.

A motorpalettát tekintve a 1,4 literes T-Jet turbós benzines motor a legfürgébb az elérhető hajtásláncok közül. A 118 lóerős változat 10,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, ami korrekt érték ebben a kategóriában, bár semmiképp sem nevezhető kiugrónak. Ugyanez az erőforrás elérhető egy gyengébb, 94 lóerős változatban is, amely már érezhetően lassabb: 12,8 másodperces 0–100 km/h-s időt kínál. A különlegesebb, kéthengeres TwinAir benzinmotor 104 lóerőt nyújt, és 12,3 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra. Minden benzines motorhoz hatfokozatú kézi váltó tartozik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük