Mégsem Németh Kristóf és Lakatos Levente a kiesők!

A nézők szerint Németh Kristóf és Lakatos Levente nemcsak a verseny, hanem az egész évad egyik legszimpatikusabb párosa volt, így sokan örömmel fogadnák, ha mégis folytathatják a kalandot. A negyedik hajsza ugyan fájdalmas pillanatokat hozott, de egyúttal bebizonyította: az Ázsia Expressz nem csupán fizikai kihívás, hanem érzelmi hullámvasút is.
A közönség most izgatottan várja, hogy a folytatásban ki lesz képes újabb erőpróbákat kiállni, és végül melyik páros bizonyul a legjobbnak. Egy biztos: a kalandreality minden egyes epizóddal újabb fordulatot és heves vitát ígér a képernyők előtt.

VIA FB/RDIT

Ez is érdekelhet:

A motorháztető alatt a Renault jól ismert E-Tech Full Hybrid hajtáslánca található, amely ebben az alkalmazásban egy 129 lóerős 1,2 literes, háromhengeres turbós benzinmotort párosít egy 67 lóerős elöl elhelyezett villanymotorral és egy 34 lóerős integrált indítógenerátorral. Összességében 197 lóerőt és 480 Nm nyomatékot ad le, meglehetősen szerény, 8,4 másodperces 0-100 km/h-s gyorsulási idővel.
A Rafale-hoz hasonlóan az Austral is tisztán elektromos üzemmódban indul el, a benzinmotor pedig azonnal életre kel, ha nagyobb lendületre vágyunk. Álló helyzetből a kezdeti reakciók kissé kiábrándítóak, mivel az autó 1538 kg-os súlyát kizárólag az elektromos motorral próbálja meg mozgatni.
Válaszd a Sport módot, és még nagyobb lendületben lesz részed, mivel a motor és a villanymotor összehangoltan dolgoznak a maximális teljesítmény leadására. Ez különösen hasznos kanyarokból való kihajtáskor vagy előzéskor.

A Renault frissítette az Austral „multimodális” automata sebességváltójának szoftverét a jobb reagálás érdekében. Alig észrevehető, hogy az autó vált a két hajtáslánc között, és a nagy (1,7 kWh-s) akkumulátornak köszönhetően jelentős távolságokat lehet megtenni tisztán elektromos üzemmódban, még nagyobb sebességnél is.
Még van egy kis szünet, mire a váltó megtalálja a megfelelő áttételt, amikor rálépünk a gázra. Terhelés alatt is elég hangos lesz, és még a gázpedál felemelése után is néha magas marad a fordulatszám, mielőtt végül felkapcsolna.
Ennek ellenére az Austral motorja nem hangzik kifinomultan, és az előző verzióhoz képest fokozott hangszigetelésnek köszönhetően jól szigetelt. Azonban még mindig tapasztalható némi vibráció és morgás, amikor a motor beindul.
Vezetőként semmilyen kontrollal nem rendelkezel az autó sebességfokozatainak kiválasztása felett, így meglepődhetsz, ha a kormány mögött váltófüleket találsz. Ehelyett ezek irányítják a regeneratív fékrendszert, egy olyan funkciót, amely inkább a tisztán elektromos autókhoz kapcsolódik, de az Austra nagy akkumulátorának és villanymotorjának köszönhető.
Míg a regeneratív rendszer jól működik és könnyen állítható, a fékpedál egy kicsit túlérzékeny és nehezebben modulálható, amikor mindkét rendszer egyszerre működik. Kapcsold ki a regeneratív fékeket, és a pedál jobban fog érződni.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük