A vasárnapi keresés fordulatot hozott: délelőtt fél 12 körül a kutyás egység rábukkant Nikolett holttestére a Pilis egy meredek, nehezen megközelíthető pontján. A helyszínen talált körülmények és a vizsgálat eddigi adatai arra utalnak, hogy a 27 éves nő baleset áldozata lett: túrázás közben megcsúszhatott a sziklás terepen, és a lezuhanás következtében veszítette életét. A rendőrség a tragédia tényét megerősítette, ugyanakkor további részleteket nem közölt. A család gyászában osztozik a település és mindenki, aki az elmúlt napokban fáradhatatlanul dolgozott a fiatal lány felkutatásán.
VIA Blikk
Ez is érdekelhet:
A Jaguar elektromechanikus kormányműve nemcsak kellemesen nehézkes volt, de lineárisan is súlyozott. Éppen elég gyors volt ahhoz, hogy olyan mozgékonyságot biztosítson, ami ismeretlen az ilyen nehéz autóknál, így az I-Pace-ben az irányváltásokat olyan gazdaságosan lehetett végrehajtani, ami kellemes meglepetésként ért.
Még azután is, hogy több sportosabb elektromos autót vezettünk, az I-Pace kormányzásának tapinthatósága és az irányváltások gyorsasága továbbra is csodálatra méltó maradt.
Természetesen a súly volt a legnagyobb dinamikus akadály az elektromos autók esetében, mégis a Jaguar itt is jól helytállt. Elektromos autókhoz képest meglehetősen karcsú volt, és természetesen a súly nagy része is alacsonyan esett.
Az opcionális légrugózásnak köszönhetően még a kitartó kanyarvételt is lenyűgözően csekély dőléssel és semleges egyensúlyozással tudta lebonyolítani, ami idegen volt azok számára, akik ismerik a Tesla Model S-t .
A gázkar is állítható volt, és kanyarokban az az kellemes érzés volt, hogy az autó magabiztosan hajtja magát – egy bizonyos pontig, mert a menetstabilizáló rendszert nem lehetett teljesen kiiktatni, és végül túl sok teljesítmény jutott az első kerekekre ahhoz, hogy bármilyen exuberáns viselkedést produkáljon.
Ennek ellenére egy Porsche Taycan Cross Turismóra vagy egy Kia EV6 GT-re lenne szükség ahhoz, hogy jobban érezd magad egy nagyágyús elektromos autó volánja mögött, és ezek egyike sem volt közvetlen rivális a szigorú értelemben vett versenytársak között.
Kevésbé volt érzékeny a rugózási kényelem. A hatalmas súly és teljesítmény, valamint a Jaguaroktól elvárt sportautó miatt szinte elkerülhetetlen volt, hogy az I-Pace a legtöbb vezetési helyzetben keménynek tűnjön.
Tapasztalataink szerint az I-Pace rugózása, ha nem is a stílusa, sokat javult a szerényebb kormányválasztásnak köszönhetően. A nagyobb behatásoknál mindig megmozdult, és a karosszériamozgásokat néha a mi ízlésünknek megfelelően túl hirtelen reagálta le.
A 22 colos kerekeken guruló Sport 400-at egy tesztelő egy Porsche GT modellhez hasonlította . Soha nem volt durva vagy durva, csak kérlelhetetlenül kemény.
Az is kissé csalódást keltő volt, hogy az I-Pace nem volt annyira csendes az autópályán, mint amire egy elektromos járműtől számítani lehetett volna, különösen egy olyantól, amely a piac drágább szegmensébe tartozik.