A színpadon esett össze Földes Eszter!

„Odasiettünk hozzá, kérdeztük, jól van-e, de nem válaszolt, csak folytatta a rapet. Ezután kiszaladtam, és az asszisztensektől tudtam meg, hogy Eszternek a takarásban kiment a bokája. Mindezek ellenére végigcsinálta a jelenetet – elképesztő erő lakozik benne” – mesélte Molnár Áron. A színésznő még a darab végén a tapsrendet sem hagyta ki: egy lábon beugrálva hajolt meg, és fogadta a közönség vastapsát.

VIA Story

Ez is érdekelhet:

Az autó alapjául szolgáló Smart Car platformot a Stellantis STLA Small architektúrának nevezi. Ez elég rugalmas ahhoz, hogy mind elektromos, mind belső égésű motorral szerelt modellek gyártásához használják, és ez lesz az új Citroën C3 Aircross , a Fiat Grande Panda és más Stellantis alacsony költségű autók atyja is.

Nem mintha mindegyik olyan különc lenne, mint ez a Citroën. A dupla chevron továbbra is a merész formatervezést tartja létjogosultságának egyik alapjául, és valóban továbbfejlesztette a crossoverek ihlette formavilágot, amellyel a harmadik generációs C3 is kacérkodott. A meredek orrkialakítással és az 1577 mm-re (Vauxhall Corsa 1433 mm, Renault Clio 1440 mm, Nissan Juke 1593 mm) emelkedő tetővonallal ez egyértelműen egy kompakt SUV-típusú termék. Míg mindkét C3 modell egy 1,0 literes, háromhengeres turbós benzinmotort használ elsődleges energiaforrásként, az ë-C3 a saját piaci résébe lép, mint egy meglehetősen szerényen erős, rövid hatótávolságú, egyszerű elektromos jármű. Villanymotorja 111 lóerőt és 51 Nm nyomatékot ad le, az energiát pedig egy 43,7 kWh hasznos kapacitású LFP meghajtó akkumulátorról nyeri. Ez talán nem hangzik soknak, de mind a Mini, mind a Renault többet fogyaszt és kevesebbet ad, mint a legolcsóbb Cooper és 5 riválisaik.

Van némi gyakorlati értelme annak, hogy a C3 12 centiméterrel magasabb legyen. A felfelé irányuló nyújtás nem befolyásolja az autó által a járdaszegélynél elfoglalt helyet, és lehetővé teszi a Citroën számára, hogy ellensúlyozza a padló alatti akkumulátorcsomag utastér-kialakításra gyakorolt ​​hatását, valamint hogy az utasoknak nagyobb teret biztosítson azáltal, hogy kevésbé fekvő helyzetben ülnek, mint egyébként lennének.
Így az ë-C3 Az ë-C3 fizikai fűtés- és szellőzésvezérlői, tükörállítói, sőt, a kulcsfontosságú ADAS-funkciók kikapcsolására szolgáló gombjai is jól mutatják, mennyire értékeli a Citroën az egyszerűséget és a használhatóságot.
A 10,3 hüvelykes érintőképernyős infotainment rendszer igényes egyszerűsége talán egy kicsit túlzás. Például nem kínál fedélzeti számítógép funkciót, és nincs mód az elektronikus kipörgésgátló vagy stabilitásvezérlés átkapcsolására; sőt, még a gyári navigációs rendszer mértékegységeinek metrikusról angolszászra való átváltására sincs lehetőség (tesztautónk az előbbinél ragadt).
A vezeték nélküli okostelefon-tükrözés mind a Plus, mind a Max modellekben alapfelszereltség, és tapasztalataink azt sugallják, hogy ezt fogják használni. És általánosságban a kijelző nem túl zavaró, főleg azért, mert a rendszer hatásköre meglehetősen korlátozott.meglehetősen tágas érzésű szuperminivé válik, különösen bőséges fejtérrel az első sorban, és elegendő hellyel a második sorban ahhoz, hogy a legtöbb felnőtt kényelmesen utazhasson.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük