Saját maga felkutatásában segédkezett egy részeg férfi!

A helyi média beszámolói szerint Beyhan Mutlu, egy 50 éves törökországi vidéki férfi a barátaival iszogatott, de egy idő után elkóborolt egy közeli erdőbe, és onnan nem tért vissza. A barátai értesítették a hatóságokat, és végül mentőakciót indítottak a férfi megtalálására.

VIA TLX

Ez is érdekelhet:

A hibrid modell összesen 127 lóerőt, a PHEV pedig 168 lóerőt produkál.
A PHEV-ben az akkumulátor kapacitása a korábbi 8,9 kWh-ról nőtt, így a hivatalos, tisztán elektromos hatótávolság mostantól akár 64 kilométert is megtehet.
A PHEV oldalán található 2-es típusú aljzat egy hagyományos otthoni fali töltődobozból körülbelül 2,5 óra alatt képes elegendő áramot felvenni egy lemerült vagy teljesen feltöltött akkumulátorhoz.
Álló helyzetből körülbelül 65 km/órás sebességig az elektromos motor kellemesen nyomatékossá teszi a Niro hibridet. Nagyobb sebességnél a motornak keményebben kell dolgoznia. Ez azt jelenti, hogy a hibrid nem éppen gyors, de megfelelő, és a Kia jól sikerült kizárnia a motorzajt az utastérből. A motor csak akkor érződik kissé durvának, amikor váratlanul be kell indulnia, különösen hidegen.

Mint korábban, két vezetési mód közül választhatunk: Eco és Sport. A régi Niro Eco módban túlságosan lomha gázkar-kalibrációval küzdött, de ezt most orvosolták.
A hátrameneti fokozat hiányán kívül (amit az elektromos motor hajt), a duplakuplungos sebességváltó teljesen hagyományos. Ebben az esetben ezzel nincs is semmi baj.
A hat sebességfokozat közötti váltás azt jelenti, hogy nem tudja reprodukálni a HR-V és a C-HR tökéletes simaságát, de közvetlenebbnek és természetesebbnek érződik, mind a japán riválisokhoz, mind a Renault E-Tech megoldásához képest.
Ha dinamikus, azonnali reakciójú hajtásláncra vágysz, akkor a lágyhibrid vagy a tisztán benzinüzemű alternatíva továbbra is jobb választás, mivel a Niro hibrid lassan kapcsolhat vissza, amikor nagyobb teljesítményre van szükséged.
A Niro PHEV egy kiszámíthatóan kellemes és kifinomult közlekedési eszköz. Elinduláskor alig hallható a motorból zúgás, amit a mérsékelten lassú, 9,6 másodperces 0-ról 100 km/órára gyorsulási időnek köszönhetően nagyobb sietséggel lehet megtenni, mint azt várnánk.

Elég jól érezhető a búgás, amikor a benzinmotor beindul, de a vibráció minimális, és a motor csendes marad, amíg nem pörgetjük túl magasra.
Amire nem igazán van hajlamod, mivel a hibrid verzióval ellentétben a motor PHEV üzemmódban durva és zajos, anélkül, hogy gyorsuláskor sok kompenzációt nyújtana.
És még ha nem is vesszük figyelembe azt a szórakoztató visszatartó erőt, amit ez a kétségtelenül gyenge 1,6 literes motor jelent ebben a telepítésben, ez egyszerűen nem egy olyan autó, amely ösztönzi a lendületes vezetést.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük