Bochkor Gábor hatalmas drámája!

A játék első hetében (szeptember 29. – október 3., majd október 6–10. között) reggelente egyszercsak váratlanul felhangzik egy „Bochkor-szó”. A szemfüles hallgató dolga csak annyi, hogy figyelje az adást, és összegyűjtse ezeket a „varázsszavakat” – írja a Borsonline

Forrás: MSN / FB / MHI

Ez is érdekelhet:

Ennek ellenére a Peugeot igyekszik a rendelkezésre álló méreteket a lehető legjobban kihasználni. A praktikus Multi-Flex első utasülés lehajtható, és a vele kombinált hajlékony rácsos válaszfal lehetővé teszi, hogy a rakodótér a vezető melletti utasoldalon is meghosszabbítható legyen. Ezzel az L1 modell raktere 3,7 köbméterre, az L2 változaté pedig 4,1 köbméterre bővül – anélkül, hogy a karosszéria mérete nőne. Ez kifejezetten hasznos lehet hosszabb tárgyak (például csövek, lécek vagy létrák) szállításakor. Ráadásul egy praktikus tetőnyílás (hátsó tetőcsapóajtó) is rendelhető, amely lehetővé teszi hosszú tárgyak – például létra – tetőn keresztüli kilógatását, miközben az ajtók zárva maradnak.

A hasznos teherbírás tekintetében az L1 verzió akár 850 kg-ot is elbír, míg az L2-es maximuma 750 kg. Ez a legtöbb versenytárs szintjével összevetve korrekt érték, azonban elmarad a kategória egyik legjobbjától, a Fiat Doblo Cargótól, amely akár 1.000 kg feletti terhelhetőséget is biztosít – ami komoly érv lehet a gyakori, nehéz terhek szállítását végző vállalkozók számára.

A rakodótérhez alapfelszereltségben aszimmetrikus hátsó ajtókon keresztül lehet hozzáférni, míg oldalsó tolóajtó csak a magasabb, SE felszereltségi szinttől érhető el. Az L1-es változat 1800 mm hosszú raktérpadlóval és 1230 mm-es kerékjáratok közötti szélességgel rendelkezik, így két darab EUR-raklap is kényelmesen elfér benne – ami ebben a szegmensben alapvető elvárás.

A Partner egyik egyedi extrája az ATV Grip Control csomag, ami egy olcsóbb alternatívát kínál azoknak, akik időnként rosszabb útviszonyokkal, laza talajjal, sárral vagy hóval kell, hogy megküzdjenek, de nem akarnak vagy nem tudnak 4×4-es hajtású autóra beruházni. A csomag emelt futóművet, elektronikus kipörgésgátló rendszert és differenciálzár-szimulációt tartalmaz, továbbá műszakilag összehangolt sár- és hóabroncsokat is magában foglal. Figyelembe véve, hogy ezek külön-külön beszerzése mennyi pluszköltséget jelentene egy téli-nyári gumicsere formájában, a mintegy 600 fontos (kb. 250 ezer Ft) ár egészen ésszerű befektetésnek tekinthető.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük