A termékeket vissza lehet vinni az üzletekbe, ahol a vételárat visszatérítik, vagy megsemmisíthetők. A hatóságok jelenleg is vizsgálják, hogyan kerülhetett a klórpirifosz-etil a lisztekbe. Feltételezések szerint a régióban még engedélyezett növényvédő szerek felhasználása állhat a háttérben. Ez az anyag korábban már más élelmiszerekben is felbukkant, például a neretvai mandarinokban, ami arra utal, hogy a probléma nem egyedi eset.
Forrás: MSN / FB / MVI
Ez is érdekelhet:
Vezetési élményben is elmarad a várakozásoktól. Városi tempónál még elviselhető a menetkomfort, de ha az ember nagyobb fordulaton próbálja hajtani a motort, kellemetlen, búgó hang tölti be az utasteret. A teljesítmény-leadás nem lineáris: bizonyos fordulatszám-tartományokban érezhető „holt zónák” vannak, ahol a motor megtorpan, és csak fokozott gázadással lehet újra életre kelteni. Bár a papíron mért gyorsulás jobb lehet néhány hasonló árú riválisnál, valójában a motorból kihasználni a teljesítményt korántsem élvezetes.
A hatfokozatú kézi sebességváltó valamivel jobb választás, mint a drága és hibákkal küzdő duplakuplungos automata, de messze nem tökéletes. A váltókar hosszú utat jár be, „gumiszerű” érzetet kelt, és figyelem hiányában könnyű elváltani – főleg a hirtelen harapó kuplunggal kombinálva, ami sokak számára megnehezíti a gördülékeny elindulást.
Autópálya-tempónál a GS valamivel konszolidáltabb, bár a szélzaj észrevehető marad. A gördülési zaj meglepően jól szigetelt, de a felfüggesztés viselkedése szintén következetlen. Bizonyos úthibákon képes jól tompítani az ütéseket, máskor viszont kellemetlenül feszessé válik, és a kátyúk szinte rázkódásként érezhetők a karosszérián keresztül. Gyorsabb kanyarokban az autó erőteljesen megdől, amit a keményebb rugózás még hangsúlyosabbá tesz.
A kormányzás használható, de túlságosan lassú és érzéketlen. A középállás körül „holt zóna” figyelhető meg, így több mozdulat szükséges a kormányzáshoz, mint más modelleknél. Bár ez némi stabilitást biztosít, a visszajelzés hiánya csökkenti a vezetési élményt.