Döntöttek! Mégis csak az idén érkezik a pluszpénz a nyugdíjasoknak!

10 havi különbözet: A január és október közötti 10 hónapra járó, utólagos 1,6%-os emelés összege. 13. havi különbözet: A februárban kifizetett 13. havi nyugdíjra/ellátásra eső, elmaradt 1,6%-os emelés összege. Mindezt azért írtuk ilyen részletesen, hogy könnyebb legyen számolni, ha valaki forintra pontos összeget szeretne látni. Nem árulunk zsákbamacskát: ebben az esetben is igaz, hogy a magasabb ellátásban részesülők nagyobbat „nyernek”. Van közel 200.000 nyugdíjas, akik 120.000 forintnál is kevesebb ellátásban részesül: ők havi szinten csupán 1800 forint emelésre számíthatnak; az egyszeri, novemberi kifizetés (11 havi összeg) esetükben el sem éri a 20.000 forintot.

VIA hovege

Ez is érdekelhet:

Ha azt szeretnéd, hogy a 208-asod inkább egy autópályás utakra is alkalmas univerzális autó legyen, a 108 lóerős, turbófeltöltős 1,2 literes tripla motor gazdaságos és teljesítményes megoldást kínál.
De bár az élénk háromüstös első ránézésre egy jó választás, megbízhatósági problémák sújtják, mivel nedves szíjat használ vezérműlánc helyett.
A nedves szíj áthalad a motorolajon, és idővel lebomlik, gumidarabok eltömítik az olajfelszívó nyílást, ami a motor meghibásodásához vezet.
Olajhiány is előfordulhat a hibás dugattyúgyűrűk miatt, amelyek felelősek az olaj hengerekbe jutásáért. A Peugeot anyavállalata, a Stellantis , kiterjesztett 10 éves garanciát adott az 1.2 Puretech modellre, de ez a szervizeléssel kapcsolatos feltételekhez kötött.
Összehasonlításképpen, a nedves szíj cseréje körülbelül 600 fontba kerülhet.

Ezt szem előtt tartva, mi inkább a robusztusabb, 95 lóerős 1,4 literes négyhengeres benzinmotort, vagy a lendületesebb, bár valamivel kevésbé hatékony, 154 lóerős 1,6 literes turbós benzinmotort választanánk. Ha autópályán való túrázáshoz dízelre van szükséged, maradj az 1,6 literes HDi-nél.
Ütős és kifinomult, és körülbelül 55 mpg-t fogyaszt.
Belül a 208 lényegesen jobb érzékelhető minőséget és technológiát kínál, mint a 207, rengeteg selyemfényű elemmel, letisztult infotainment képernyővel és a Peugeot sportos i-Cockpit elrendezésével.
Az utastér kellemes és szellős, a térdek körül és az ajtókon található kemény műanyagok ellenére. Egy kisautóhoz képest pedig rengeteg fej- és lábtér van a felnőttek számára elöl és hátul is.
Mi egy Allure, egy Allure Premium, vagy még jobb esetben egy GT-Line modellbe tennénk a pénzünket, mivel ezek bőséges felszereltséggel rendelkeznek.
Sok kisautó-vásárló az olyan élvonalbeli modellekre koncentrál, mint a Fiesta és a Polo, de a megfelelő motorral és felszereltséggel a stílusos 208-as igazi kincs, alig 1000 font alatt.
Tehát senkit sem kritizálnánk azért, mert baloldali megközelítést alkalmaz, és ezt a borsos árú francia különlegességet választja a mindennapi, átlagos kisautók helyett.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük