Ki is zárták Galambos Bogit az Ázsia Expressz-ből!

Bogi maga sem tagadta, hogy elveszítette a fejét. „Behisztiztem, proliként viselkedtem. Ez egy hatalmas mélypontom volt. Hangyák mászkáltak rajtam, és szerettem volna mielőbb végezni. Közben meg végig azt sulykolta, nyugodjak meg, amitől csak még idegesebb lettem. Kijöttek belőlem az érzelmek. Nincs mit szépíteni, nagy hullámvölgyeket élt meg a kapcsolatunk a versenyben” – vallotta be később az Ázsia Expressz kísérőműsorában. Bár a produkció hivatalosan nem zárta ki Bogit, a nézők többsége már meghozta az ítéletet: szerintük nem méltó arra, hogy a játékban maradjon.

VIA TV2/Blikk

Ez is érdekelhet:

Amikor először vezettük a Dustert, kellemetlenül nagy adag út- és szélzajt adott, és hajlamosabb volt nagyobb sebességgel haladni, mint a rivális Yeti.
A dízelmotornak mégis bőven volt lendülete, a hatfokozatú manuális sebességváltó szokatlanul nagy áttételei ellenére, és a rugózási kényelemben sem lehetett hibát találni, mivel a Laureate viszonylag kis, 16 colos kerekei azt jelentették, hogy a Duster egy sokkal drágább SUV-hoz méltó nyugalmat megőrizte.
Érdemes megjegyezni, hogy a biztonság nem volt eladási pont: a Duster mindössze három csillagot kapott az Euro NCAP tesztjén (gyenge pontszámot ért el a gyalogosvédelem és a biztonsági asszisztensek terén), annak ellenére, hogy blokkolásgátló fékekkel, vészfékasszisztenssel, menetstabilizálóval, kipörgésgátlóval és légzsákokkal volt felszerelve.
2014-ben a Dacia átalakította a Dustert egy új hűtőráccsal és fényszórókkal, és néhány apró módosítást eszközölt a belső térben.

Egy évvel később egy 123 lóerős, 1,2 literes turbós négyhengeres benzinmotorral bővült a kínálat (bár ez csak a Laureate felszereltségi szinthez volt fenntartva). Eközben a nyugodt 1,6-os benzinmotort az 1,6 SCe váltotta fel, amely valamivel lendületesebb volt (115 lóerő).
Az egyéni igények határozzák meg, hogy melyik verziót válaszd. Egy „ENSZ-specifikációjú” Access modell ideális munkagép, míg egy Laureate autó alapfelszereltségűbb felszereltséggel rendelkezik, bár a 4WD által kínált prémium ár-érték arány rontja a vonzerejét.
A mindennapi fáradságos munkavégzéshez és a billentéses úton való fölényhez egy középkategóriás, két hajtott tengellyel rendelkező Ambiance-re van szükség.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük