Az énekesnő bevallotta, sokáig értetlenül állt a helyzet előtt. „Stabil vagyok, járok terápiára, nincs okom pánikrohamokra” – idézte fel gondolatait. A tünetek azonban nem szűntek, sőt egyre komolyabbá váltak. A legmegrázóbb élmény akkor érte, amikor vezetés közben szédült el, és nekiütközött az autópálya szalagkorlátjának. Bár szerencsére testi sérülést nem szenvedett, az ijesztő eset egyértelmű jelet adott: itt az idő változtatni. Orvosi vizsgálatok után kiderült, hogy Tóth Vera inzulinrezisztenciával küzd, amely magyarázatot adott minden addigi panaszára.
VIA Blikk
Ez is érdekelhet:
Ránézésre a CX-80 stílusa szorosan követi a -60-as vonalát. Egy kicsit magasabb autó, de könnyen összetéveszthető egy -80-as egy -60-assal elölről, mivel az autó széles hűtőrácsa, enyhén bemélyedő fényszórói és lökhárítója megegyezik.
Hátulról nézve feltűnik az autó különösen hosszú, 3120 mm-es tengelytávja, és a hossza is egyértelműen közel öt méter. Nem ugyanolyan formázott oldalnézete van, mint a CX-60-nak, és elkerülhetetlenül nem is annyira szép; de legalább viszonylag mutatós marad ezekhez a nagy SUV-okhoz képest.
A PHEV változaton egy hosszú löketű, 2,5 literes, atmoszférikus, négyhengeres motor dolgozik együtt egy 173 lóerős villanymotorral, amely a sebességváltó elé van építve; a töltést pedig egy 17,8 kWh teljes kapacitású lítium-ion meghajtó akkumulátor biztosítja, így az akár 61 kilométeres elektromos hatótávolság is elérhető. A CX-80 hatszemélyes, „átjárós” utastere igen vonzó lehet a kisebb gyerekek szülei számára. A hátsó utasajtók hosszabbak, mint a -60-asé, és szélesebb szögben nyílnak, hogy könnyebben be lehessen férni a hátsó sorba a járdaszegély felől.
A második sor ülései előrecsúsznak és előrebuknak; de még miután megtették, a felnőtt felnőtteknek még mindig nehéz mögéjük beférni, és a hely sem olyan bőséges, mint a legnagyobb hétszemélyes autókban. Ezek a csúsztatható, dönthető második soros ülések természetesen tágasabbnak érződnek, mint a CX-60-asok; nagyobb családok számára azonban gyanítom, hogy a Hyundai Santa Fe tágasabb harmadik sort kínál.
A Mazda egyértelműen ambíciói szerint a CX-60 és -80 modellek a prémiummárkák kategóriájába lépnének. A -80-as modell felsőbb modellváltozatai jelentősen növelik az utastér anyaghasználatát, különösen a Takumi felszereltségű autó juharfa díszítésével, fehér nappa bőrrel és drága megjelenésű díszkrómmal.
A belépő szintű „Exclusive-line” felszereltségi szintű autók, mint például a tesztautónk, kissé egyszerűbbnek tűnnek és érződnek. Néhány műanyag ugyanolyan masszívnak és drágának érződik, mint a Mazda szokásos magas színvonala; mások nem egészen. Ellentétben például a kisebb Mazda 3-mal, a CX-80 uralkodó minőségi színvonala egy kicsit következetlen.