A rajongók végül megnyugodtak, sőt, kifejezetten lelkes fogadtatásban részesítették a színészt. A rövid, barna haj rengeteg dicséretet zsebelt be: sokan állítják, hogy fiatalosabb és karakteresebb így, mint korábban. A felvételeket több ismert barátja, köztük Epres Panni és Farkasházi Réka is lájkolta. Az elmúlt időszakban Nagy Ervin és felesége több személyes pillanatot is megosztottak követőikkel, így nem meglepő, hogy ez a változás is nagy visszhangot keltett. Egy biztos: a színész megmutatta, hogy olykor elég egy ollócsattogás ahhoz, hogy mindenki figyelmét magára vonja.
VIA nlc
Ez is érdekelhet:
Számos más, ma kapható, dobozszerű elektromos autóval ellentétben, amelyek „kicsiként” reklámozzák magukat, a Dacia Spring valóban aprócska. 3701 mm hosszú, 1583 mm széles és 1480 mm magas, méretei nagyon hasonlóak a Hyundai i10-hez.
Talán még jelentősebb az újratervezett belső tér, amely bár nem használ fantasztikusan puha tapintású anyagokat, néhány érdekes dizájnelemmel rendelkezik, egy 10 hüvelykes infotainment érintőképernyővel és egy 7 hüvelykes digitális műszerfallal. Van egy új, mostantól magasságban állítható kormánykerék.
Dinamikusan átdolgozták a szervokormány hangolását, de a rugó- és lengéscsillapító-erő változatlan maradt.
A fehér csak az ingyenes fényezési szín (a másik öt szín egyikéért plusz 650 fontot kell fizetni), míg a 64 lóerős autók 15 colos könnyűfém keréktárcsákkal rendelkeznek a 14 colosak helyett, az Egyesült Királyságban gyártott autók pedig mindegyike légkondicionálót, elektromos első ablakemelőket, távirányítós központi zárat, hátsó parkolóradart, USB-portokat, 12 V-os aljzatot és sebességtartó automatikát kapott. Az Extreme felszereltségi szint rézszínű kidolgozást, elektromos tükröket és hátsó ablakokat, navigációt, okostelefon-integrációt és kétirányú töltőt (amely lehetővé teszi az autó számára külső eszközök töltését) tartalmaz.
A Dacia szerint a Spring a legzöldebb elektromos autó a piacon, mivel amellett, hogy nem bocsát ki kipufogógázt, kis méretű autó, kis orr-résszel, és nagyon kevés plusz kilót és extrát szállít ott, ahol nincs rájuk szükség. Figyelemre méltó, hogy egy elektromos autóhoz képest egy tonna alatt van. Egy Green NCAP nevű szervezet öt csillagot adott neki.
A másik NCAP, amelyikről már biztosan hallottál, másképp vélekedik róla, egycsillagos biztonsági besorolást ad neki, amire a Dacia vállat vonogatva és emlékeztetve reagált, hogy megfelel minden kötelező előírásnak, és hogy a vásárlókat ez nem érdekli. A legújabb rugót még mindig nem tesztelték az NCAP előírásai szerint, de valószínűleg hasonlóan alacsony értékelést kap.
Ennek ellenére sávtartó és sebességkorlátozó asszisztenst kapott, hogy megfeleljen az EU új általános biztonsági előírásainak, valamint egy gombbal lehet ezeket könnyen be- és kikapcsolni.
A Spring motorja és invertere a motorháztető alatt található, ahol van hely egy opcionális kábeltároló doboznak.
Mind a 45-ös, mind a 65-ös Spring modell 26,8 kWh-s akkumulátorral van felszerelve, amely a hátsó ülések alatt található. Az akkumulátor háromtűs csatlakozóval vagy 7 kW-os váltakozó árammal, egyenárammal pedig akár 30 kW teljesítménnyel is tölthető. Mindkét motorral hivatalosan 225 km-es hatótávolságot biztosít, 4,6 mpkWh energiafogyasztással.