Egy nyugdíjas vallomása

Oszd meg, ha te is érzed: Milyen gyorsan elszalad az élet. Milyen mélyek tudnak lenni a csendek. Milyen sokat jelent egy apró figyelmesség. És hogy sosem késő kimondani: „Szeretlek.”

Forrás: MSN / FB / TTOK

Ez is érdekelhet:

A legújabb Toyota Hilux fejlesztésénél a gyártó célja az volt, hogy „egy szinttel feljebb” lépjen a korábbi generációhoz képest – és ezt a törekvést leginkább a jelentősen tágasabb utastér tükrözi. Háromféle kivitel közül választhatunk, de ha személyautós használatra keresünk pickupot, akkor egyértelműen a négyajtós, ötüléses Double Cab lesz a leginkább megfelelő. Az Extra Cab hátsó ülései inkább csak alkalmi használatra alkalmasak: a hely hátul szűkös, hosszabb utakra kényelmetlen.

A Double Cab kialakítása valamennyit feláldoz a raktér méretéből a kényelmesebb utasélmény javára, de cserébe praktikus részleteket is kínál: a hátsó üléspad például felhajtható, alatta pedig hasznos, rejtett tárolórekeszeket találunk, ahová kisebb szerszámokat vagy értékeket is el lehet pakolni. Egy apró hátrány, hogy a középső hátsó utasnak csak csípőövet biztosít a gyártó, teljes hárompontos biztonsági öv helyett – ez mindenképp kompromisszum a mai biztonsági elvárásokhoz képest.

A raktér mérete kiviteltől függően változik. A Double Cab esetében a plató 1 520 mm hosszú és 1 515 mm széles, ami a legtöbb mindennapi feladatra elegendő. Ha azonban a raktér elsődleges szempont, akkor a Single Cab változat lesz a nyerő, ugyanis ott a plató hossza eléri a 2 315 mm-t, míg szélessége azonos marad – ez hatalmas rakodókapacitást jelent, különösen egy ilyen méretű járműtől.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük