A kormány nemcsak előírja az e-beutalók használatát, hanem pé/zügyi es/köz/kkel is ki/én/sz/ríti annak elterjedését. Ha egy ellátás nem e-beutaló alapján történik, a finanszírozási összeg 10 százalékát, de legfeljebb 1000 forintot levonnak a szolgáltatótól.
Forrás: MSN / FB / MAIV
Ez is érdekelhet:
A Fiat Panda Cross 4×4 nemcsak úgy néz ki, mint egy valódi terepjáró – robusztus, játékautóra emlékeztető formavilágával –, hanem meglepően komoly terepképességekkel is rendelkezik, így a külső megjelenését teljes mértékben alátámasztja a technikai tudása is. Bár karakteres, sarkos stílusa – amely leginkább egy életre kelt Tonka-játékautóra emlékeztet – nem mindenkinek nyeri el a tetszését, kétségtelen, hogy egyedi és figyelemfelkeltő. Ebben a tekintetben a Suzuki Swift 4×4 például szinte láthatatlannak tűnik mellette.
A Panda Cross az alapját jelentő Panda 4×4-nél is robusztusabb benyomást kelt. A hasmagasságot enyhén megemelték, így a jármű még jobban boldogul nehéz terepen, nagyobb a szabad mozgása egyenetlen felszíneken, és a futómű is jobban elviseli a kimozdulásokat, ami különösen fontos az off-road helyzetekben. A karosszéria első részén található műanyag védőelemek nemcsak látványosak, de funkcionálisak is: védik a fényszórókat és a ködlámpákat az esetleges ágaktól vagy kövektől származó sérülésektől.
Az első lökhárító látványos és erőteljes megjelenésű, közepén egy merész és stílusos haspáncél található. Ez a hasvédő nem kevesebb mint tizenöt „squircle” (azaz négyzet és kör közötti forma – a Panda egyik védjegye) alakú légbeömlőt tartalmaz, amelyek nemcsak esztétikai szerepet játszanak, hanem a mechanikus alkatrészek hűtését és védelmét is biztosítják, amikor a Panda Cross nehezebb terepen halad.