Hideg tél vár ránk! ITT NAGY 4 HÓNAPOS előrejelezés

December 27–29. között újabb erős havazás, de 30-án és 31-én már kissé enyhül az időjárás – írta a Blikk szerint a meteorológus előrejelzése. Kemény január: kitartó hideg és hatalmas havazások. A 2026-os év jéghideg januárral indul.

Forrás: MSN / FB / MHZA

Ez is érdekelhet:

A Jeep Compass hibrid kínálatában két eltérő megoldás is szerepel. Az egyik az úgynevezett „mild” hibrid, amely egy 1,2 literes, háromhengeres turbómotort párosít egy hatfokozatú duplakuplungos automata váltóval, amely egy kisméretű integrált villanymotort is rejt. Ez a rendszer nem igényel külső töltést, azaz önmagát tölti menet közben. Nemcsak egyszerűbb, de jelentősen olcsóbb is: kb. 3480 fonttal kevesebbe kerül, mint a teljesen elektromos változat.

A másik hibrid megoldás egy plug-in hibrid verzió lesz, amelyben egy 1,6 literes, négyhengeres benzinmotor dolgozik, külső töltéssel rendelkező akkumulátorral – ez később válik elérhetővé.

A teszt során lehetőségünk volt kipróbálni a tisztán elektromos, egymotoros Compass modellt, valamint az 1.2-es hibrid verziót. Külső megjelenésben alig észlelhető különbség közöttük: a már jól ismert hétosztatú Jeep hűtőrács mindkét modellen ott virít, azonban míg az elektromos kivitelnél ez pusztán díszítőelem, a hibrid verziónál egy kis, valóban funkcionáló rács is megbújik alatta.

Aki figyelmes, hátul is felfedezhet különbségeket: a hibridnél le kell hajolni, hogy észrevegyük az elrejtett kipufogót, míg az elektromos verziónál természetesen nincs szükség ilyesmire. A műszaki tartalomban is akad eltérés: az elektromos változat többlengőkaros hátsó futóművet kapott, a hibrid viszont egyszerűbb torziós gerendás megoldással éri be – ami elsősorban a menetkomfortban és úttartásban lehet érezhető különbség.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük