Az áttörést végül egy terhességi vizsgálat hozta el, amikor a másik nő vércsoportja szintén ellentmondott annak, amit addig gondolt. A DNS-tesztek minden kétséget kizáróan igazolták a születési csere tényét, és megmutatták, ki kinek a gyermeke. Az eset a grazi kórházban történt!
Forrás: MSN / FB / EZT
Ez is érdekelhet:
A motorpaletta szinte teljes egésze alapfelszereltségként automatikus stop-start rendszerrel van ellátva, amely segít a fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás csökkentésében. Ez alól csak a 75 lóerős dízelmotor kivétel, amely nem kapta meg ezt a funkciót. Az összes változathoz ötfokozatú kézi váltó tartozik, automata opciót nem kínál a gyártó.
Érdekesség, hogy bár a Punto Van rendkívül alacsony CO₂-kibocsátással rendelkezik – akár 90 g/km-rel is –, az Egyesült Királyságban a kishaszonjárművekre nem a károsanyag-kibocsátás alapján határozzák meg az éves adót (VED). Ez azt jelenti, hogy a Punto Van tulajdonosai ugyanúgy évi £220 adót fizetnek, mint például egy sokkal nagyobb Ford Transit esetében – még akkor is, ha a környezetterhelésük jelentősen kisebb.
A TwinAir benzines motor egyébként 98 g/km CO₂-kibocsátással működik, kombinált fogyasztása pedig 67,2 mpg (kb. 4,2 l/100 km), ami rendkívül kedvező adat. A leggazdaságosabb verzió azonban az 1,3 Multijet II 85 lóerős változata, amelynek kombinált fogyasztása gyári adatok szerint 80,7 mpg (kb. 3,5 l/100 km) – ez az érték a Punto Van kínálatának csúcsa, bár a konkurens Ford Fiesta Van és Vauxhall Corsavan modellek a valóságban ennél is jobb értékeket tudnak felmutatni.
A szervizelést tekintve a Fiat New Punto Van szintén erős ajánlat: 21 000 mérföldenként vagy 24 havonta esedékes karbantartást igényel, ami a fix szervizintervallummal rendelkező kisáruszállítók között a leghosszabbnak számít. Ugyanakkor vannak modellek – mint például a Mini Van –, amelyek változó szervizintervallumokat kínálnak a használat intenzitásától függően.