Miközben a Megasztár-zsűri hallgat, a közönség egyre hangosabb. Sokan igazságtalanságról beszélnek, és azt követelik, hogy Jolly fiát visszahívják a műsorba. A rajongók videókat, bejegyzéseket és petíciókat is terveznek indítani, mert szerintük a fiú megérdemelte volna a továbbjutást.
Mások úgy vélik, Curtis túl személyesen kezelte a helyzetet, és nem tudta félretenni a magánéleti ellentéteit. Jolly egyelőre nem szólalt meg az ügyben, de a rajongók biztosak abban, hogy mélyen megviselte fia kudarcának híre. A történetnek ezzel biztosan nincs vége – és sokan már most a Megasztár történetének legnagyobb botrányáról beszélnek.
VIA RDit/magyarokklubja
Ez is érdekelhet:
Kaptunk GT felszereltségi szintet is, amely az új, 10 hüvelykes érintőképernyő, vezeték nélküli okostelefon-támogatás és minden oldalról érzékelők mellett 17 hüvelykes könnyűfém keréktárcsákat, egy (elég menő) 3D műszerfalat és „dinamikus” első üléseket is tartalmaz.
Alább a legnagyobb, 54 kWh-s (51 kWh használható kapacitású) akkumulátort választottuk, amely körülbelül 400 km-es WLTP hatótávolságot biztosít. Egy 100 kW-os töltővel állítólag kevesebb mint 25 perc alatt feltölthető 20-ról 80%-ra.
A motorról egy új, elöl elhelyezett, 154 lóerős motor gondoskodik. A kifinomultabbak számára ez valóban ugyanaz a beállítás, mint az új, nagyobb 308-asnál, a Vauxhall Corsa Electricnél és a Stellantis-család többi tagjánál. Szóval mit szeretnénk elérni az autóval töltött idő alatt?
Először is, hogy megértsük, miért volt ez a francia kisautó Európa legkelendőbb autója 2014-ben. Tavaly a hatodik helyen végzett, de mindössze 6%-os éves visszaeséssel, és jelenleg az ötödik helyen áll.
Másodszor, hogy kiderüljön, van-e jövője az ilyen kis ferdehátúaknak – különösen az elektromos erőforrással szerelteknek. Áprilisban (a cikk írásakor a legfrissebb adatok) a kisteherautók – köztük a 208, a Renault Clio és a Volkswagen Golf – iránti kereslet növelte 12%-kal az új autók eladását Európában, nem pedig a szabadidő-autók.