Bejelentették: Nyugdíjemelés, 14. havi nyugdíj jön!

Orbán nem nevezett konkrét válaszlépéseket a Tisza Párt terveire. Az ő kommunikációjában az állt, hogy a kormány által tervezett intézkedésekkel együtt a nyugdíjasok értékvesztés ellen fogékonyabb védelemben részesülnek. Orbán Viktor részéről inkább a saját nyugdíjpolitikai előrelépésének hangsúlyozása és az infláció hatásának kezelése állt előtérben, semmint nyílt vitavállalás vagy elutasítás a Tisza Párt részéről kidolgozott programmal szemben. Jobboldali elemzők szerint ez nem is valósítható meg.

VIA magyarhaza com

Ez is érdekelhet:

Ha az infotainment és a connectivity terén a csúcskategóriát keresed, itt nem találod meg, de idővel ez már kevésbé zavar minket. Van egy szerény méretű érintőképernyő egy kiegészítő, alagútba épített forgóvezérlővel, amely okostelefonokkal kommunikál, navigációval, üzenetküldéssel és kihangosító hívásokkal rendelkezik, és őszintén szólva, mi kell még? A fűtés és a szellőzés szabályozói is egyszerűen használhatóak.

Kevesebb funkcióval és gyengébb minőségű grafikával rendelkezik, mint a legújabb (különösen német) ellenfél játékában. De valahogy ez nem annyira számít.

Az anyagok rendben vannak. Van itt szénszálas anyag, ami úgy néz ki és úgy is érződik, mint az igazi, minőségi bőrrel és varrással, de vannak benne retrográd műanyagok is, amelyek fémnek álcázzák magukat, ami egy fél évtizeddel ezelőtti belső tér hangulatát adja, ha összehasonlítjuk a legújabb német masszívsággal. Talán egy klisé, de mégis igaz.

A hátsó ülések mérete elfogadható, és ez egy Giulia Quadrifoglio, szóval együtt lehet élni azzal a ténnyel, hogy nem jobb. Az adaptív lengéscsillapítók többállású vezérléssel rendelkeznek, így amikor dühös üzemmódba kapcsolod a motort, a felfüggesztést továbbra is vissza lehet állítani lágyabb beállításra – és valószínűleg a legtöbb brit úton erre lenne szükség.
Sima talajon a Giulia a legkeményebb módjában is jól érzi magát, míg egyenetlen talajon ideális esetben puhább módjában.
Ha valami, akkor a rugózási és kezelhetőségi tulajdonságai leginkább egy sportos Jaguarra emlékeztetnek (amit teljes mértékben bóknak szánunk), így gyönyörűen fel van készítve a brit utakra.
A kormányzás is megfelel az útviszonyoknak. Gyorsan kormányozható, 2,25-ös fordulatszámmal két kanyar között, de idegességnek nyoma sincs, és bár a sportkocsik világában több érzékenyebb kormánymű található, az Alfa kemény felnije azt jelenti, hogy az üzenetei jobban eljutnak a vezetőhöz, mint szinte bármelyik versenytársáé.
A Giulia kellemesen kiegyensúlyozott is. A nagyon egyenletes súlyelosztásnak köszönhetően ellenáll az első kerekek túlterhelésének, míg a hátsó kerekeknél az autó bőséges ereje maximálisan kihasználható.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük