Visszataszító dolog történt a Megasztárban!

A nézettségi versenyben a készítők már semmitől sem riadnak vissza – a versenyzők és a zsűri tagjai csupán eszközök lettek a „nagy számok” szolgálatában. Egyre több a történet arról, hogyan próbálják a jelentkezőket „átformálni”, hogy jobban eladhatóak legyenek, miközben lelkileg kifacsarják őket. Sokan csak évekkel később ismerik fel, milyen pszichés terhet cipelnek egy-egy műsor után. Egy dolog biztos: a Megasztár idei évada végleg lerántotta a leplet arról, mi folyik a kulisszák mögött. A kérdés már csak az, hogy meddig mehet el egy tévécsatorna a nézettségért – és mi marad a résztvevőkből, miután a kamerák végleg lekapcsolnak.

VIA promotions

Ez is érdekelhet:

Ránézésre a CX-80 stílusa szorosan követi a -60-as vonalát. Egy kicsit magasabb autó, de könnyen összetéveszthető egy -80-as egy -60-assal elölről, mivel az autó széles hűtőrácsa, enyhén bemélyedő fényszórói és lökhárítója megegyezik.
Hátulról nézve feltűnik az autó különösen hosszú, 3120 mm-es tengelytávja, és a hossza is egyértelműen közel öt méter. Nem ugyanolyan formázott oldalnézete van, mint a CX-60-nak, és elkerülhetetlenül nem is annyira szép; de legalább viszonylag mutatós marad ezekhez a nagy SUV-okhoz képest.
A PHEV változaton egy hosszú löketű, 2,5 literes, atmoszférikus, négyhengeres motor dolgozik együtt egy 173 lóerős villanymotorral, amely a sebességváltó elé van építve; a töltést pedig egy 17,8 kWh teljes kapacitású lítium-ion meghajtó akkumulátor biztosítja, így az akár 61 kilométeres elektromos hatótávolság is elérhető. A CX-80 hatszemélyes, „átjárós” utastere igen vonzó lehet a kisebb gyerekek szülei számára. A hátsó utasajtók hosszabbak, mint a -60-asé, és szélesebb szögben nyílnak, hogy könnyebben be lehessen férni a hátsó sorba a járdaszegély felől.

A második sor ülései előrecsúsznak és előrebuknak; de még miután megtették, a felnőtt felnőtteknek még mindig nehéz mögéjük beférni, és a hely sem olyan bőséges, mint a legnagyobb hétszemélyes autókban. Ezek a csúsztatható, dönthető második soros ülések természetesen tágasabbnak érződnek, mint a CX-60-asok; nagyobb családok számára azonban gyanítom, hogy a Hyundai Santa Fe tágasabb harmadik sort kínál.
A Mazda egyértelműen ambíciói szerint a CX-60 és -80 modellek a prémiummárkák kategóriájába lépnének. A -80-as modell felsőbb modellváltozatai jelentősen növelik az utastér anyaghasználatát, különösen a Takumi felszereltségű autó juharfa díszítésével, fehér nappa bőrrel és drága megjelenésű díszkrómmal.
A belépő szintű „Exclusive-line” felszereltségi szintű autók, mint például a tesztautónk, kissé egyszerűbbnek tűnnek és érződnek. Néhány műanyag ugyanolyan masszívnak és drágának érződik, mint a Mazda szokásos magas színvonala; mások nem egészen. Ellentétben például a kisebb Mazda 3-mal, a CX-80 uralkodó minőségi színvonala egy kicsit következetlen.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük