Mégsem távozik Curtis és Judie az Ázsia Expresszből!

Curtis és Judie mégsem távoznak végleg az Ázsia Expresszből! A produkció környékéről kiszivárgott információk szerint a nézők példátlan összefogása miatt a csatorna úgy döntött, visszahívja a párost a műsorba. Természetesen már nem játszhatnak a fődíjért, de: ők ketten lettek az évad szíve-lelke, a nézők kedvencei, akiket a közönség nem engedett el. Így fordulhatott elő, hogy a már lezártnak hitt kaland új fejezetet nyithat – Curtis és Judie visszatérhet, de FONTOS, hogy ez egyenlőre még csak pletyka! Hamarosan kiderül!

VIA RDit

Ez is érdekelhet:

Az RC korára utaló egyéb jelek bőségesen utalnak rá. Megtartotta a Lexus régi Remote Touch Interface multimédiás érintőpados vezérlőjét, és az általa nyújtott funkcionalitás és navigáció nagyjából olyan nehézkes, mint amilyet valószínűleg bármelyik jelenlegi sorozatgyártású autóban találunk. A középkonzol alján egy CD-lejátszó is található azok számára, akik megtartották 90-es évekbeli zenei gyűjteményüket. Az RC F 5,0 literes, szívó V8-as motorja ugyanolyan csábítóan hangzik, mint ahogy a mechanikai specifikációja is sugallja (kovácsolt hajtórudak, könnyű kiegyensúlyozás, 7300-as fordulatszám-leszabályozás). A Lexus nagyszerű munkát végez azzal, hogy még teljes terhelés és hősies forgattyús fordulatszám mellett sem rezegteti túlságosan az autót, miközben lendületes muzikalitásával árasztja el az utasteret. Kevés ilyen jellegű motor van, amelyet munka közben ilyen kellemes hallgatni.

És van időd megcsodálni azt a zenekari drámát, ahogy az RC F végigszáguld az egyes sebességfokozatokon. Jót vagy rosszat sejtetően, ez az autó nem különösebben gyors modern társaihoz képest. Különösen nem túl látványos elektronikus rajtautomatikával rendelkezik, amely valóban nagyon szorosan tartja a kerékcsúszást. Mindazonáltal a tesztpálya hideg, de száraz napján nagyon következetes, bár kissé gyalogosérzésű, 4,7 másodperces álló helyzetből indulási időket produkált 100 km/h-ra és 10,5 másodperces gyorsulást 160 km/h-ra ( BMW M4 CSL : 3,6 mp, 7,3 mp; Mercedes-AMG C63 SE Performance : 3,3 mp, 7,6 mp).

2024-ben ez az autó egyértelműen azoknak a rajongóknak szól, akiket kevésbé érdekel a sebesség, mint a menettulajdonságok stílusa. Miután a motor kilép a 3500-as fordulatszám feletti fordulatszám-tartomány mélypontjáról, egyre növekvő lendülete továbbra is bőségesnek érződik az országúti vezetéshez, valamint szubjektíve is elbűvölő.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük