Dunába vetette magát az OMSZ állomásvezetője!

A MOMSZ beszámolója szerint az új régióvezető érkezése óta szinte forr a levegő a Közép-Dunántúli mentőszolgálatnál. Több középvezetővel is összetűzésbe keveredett, köztük az esztergomi állomásvezetővel is, aki korábban évtizedeken át kifogástalanul végezte munkáját. A poszt szerint azonban az új vezetővel való folyamatos konfliktusok teljesen felőrölték, és gyökeresen megváltoztatták az életét.
Kollégái is észrevették, hogy valami nincs rendben vele: az utóbbi hónapokban látványosan lefogyott, egyre visszahúzódóbbá vált, végül betegállományba is kényszerült. A korábban mindig határozott és kiegyensúlyozott állomásvezetőt teljesen megtörte a folyamatos nyomás és a feszültség – a munkáját egykor hivatásként élő férfi képtelen volt feldolgozni a munkahelyi sérelmeket.

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

A jelenlegi Hyundai generáció infotainment rendszerét gondosan átgondolták, hogy egyszerűen azt nyújtsa, amire szükséged van, mindenféle felesleges trükközés nélkül. Ami van, az jól is működik. A Hyundai rendszerek leköszönő generációja kissé akadozhatott, és a grafikai oldalon mutatkozott meg az öregedés jele, de ezeket a problémákat most megoldották. Az új felület vonzónak tűnik, gyorsan reagál a bökdösésre és a húzásra, és mindig megtalálhatók a fizikai gyorsbillentyűk, amelyek segítenek eljutni oda, ahová kell.

Az Apple CarPlay és az Android Auto végre vezeték nélkül is csatlakoztatható, és tesztünk során meglehetősen stabilnak és megbízhatónak bizonyult. A Hyundai beépített navigációs rendszere kiváló, világos útvonaltervezéssel és pontos forgalmi frissítésekkel. Van egy különleges funkciója is, ami nagyon tetszik: a leggyorsabb, legrövidebb és leggazdaságosabb útvonalak mellett a rendszernek azt is utasíthatjuk, hogy az autópályákat részesítse előnyben.

A prémium autónk alapfelszereltségű audiorendszere rendben volt, bár a magasabb felszereltségi szinteken a Bose hi-fi rendszer várhatóan tisztességes fejlesztést jelent. Bizonyos mértékig a Santa Fe Hybrid specifikációs lapja olyan, mintha valamiféle véletlenszám-generátor állította volna össze. A 212 lóerős rendszerteljesítmény meglepően nagylelkűnek hangzik egy sportos igények nélküli SUV-hoz képest. Ráadásul egy mindössze 1,6 literes motor biztosítja, bár egy 58 lóerős villanymotor segíti. Mindeközben ez a teljesítmény mindössze 9,8 másodperces, kényelmes 0-ról 100 km/órára gyorsulást eredményez.
Az 1900 kg-os saját tömeg (tesztelt állapotban 2007 kg) kétségtelenül rontja a Santa Fe teljesítményét, de a MIRA tesztpályán autónk valójában gyorsabbnak bizonyult a bejelentettnél, ráadásul jóval. A valóságban a 0-ról 100 km/órára mindössze 8,4 másodperc alatt gyorsult fel.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük