A barátok és a család elmondása szerint András tapasztalt túrázó volt, „teljesített már kifejezetten nehéz túrát is”, és rendszeresen járt a hegyekbe. Életvitele rendezett volt, ám az utóbbi időben egyre inkább aggasztotta a mesterséges intelligencia térnyerése. „Aggódott, hogy hosszabb távon elveszítheti a munkáját” – mondták róla.
Forrás: MSN / FB / EZT
Ez is érdekelhet:
A Stelvio műszaki alapjai szintén a Giuliából származnak. Az úgynevezett Giorgio platform, amelyet az Alfa Romeo különösen sportos hangolású, hátsókerék-hajtású modellekhez fejlesztett ki, garantálja a kiemelkedően merev karosszériát és a kiváló súlyelosztást. A tesztautó adatlapján szereplő 1659 kg-os üres tömeg figyelemre méltó egy összkerékhajtású SUV esetében. Ez a könnyű súly részben az alumínium széleskörű használatának köszönhető – nemcsak a felfüggesztés, de a karosszéria több eleme is ebből az anyagból készült.
Mindezeken túl a Stelvióban karbonból készült kardántengely található, ami nemcsak a tömeget csökkenti, hanem a hajtáslánc reakcióidejét is javítja. A brake-by-wire fékrendszer (elektronikus fékvezérlés) szintén a súlycsökkentést és a gyorsabb, precízebb működést szolgálja – ezek a technológiák korábban főként sportautókban voltak jellemzőek, nem családi SUV-kban.