Botrány a Megasztárban

„Ez számomra rendkívül megalázó élmény volt”
A történtek után Zsüliett a oldalán szólalt meg, és nyíltan kimondta, amit sokan gondolnak: nem volt helyes, hogy ezt a pillanatot felvették és sugározták.

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

A szöveg második felében áttérünk egy teljesen más kategóriára – a sportautók világába –, és egy különleges, nagy teljesítményű Ferrari FF modellről esik szó. Ez az autó egyedülálló a maga nemében, hiszen egy innovatív összkerékhajtási rendszerrel rendelkezik, amely alaphelyzetben a hátsó kerekekre küldi az erőt, de amint érzékeli, hogy azok veszítenek a tapadásból, egy külön első váltókapcsoló egység segítségével átvált elsőkerék-hajtásra is. Ez a technológia lehetővé teszi, hogy az autó ne csak versenypályán, de kedvezőtlen időjárási körülmények között is kiválóan teljesítsen.

A vezetési élményben a V12-es motoré a főszerep – a hangja egyszerűen lehengerlő, az erőleadása pedig brutális. A duplakuplungos váltó gyors és zökkenőmentes váltásokat biztosít, így minden vezetési helyzetben képes kiszolgálni az autó teljesítményét. Bár a Ferrari FF egy kicsit több oldaldőlést mutat kanyarokban, mint például a 458 Italia, ezt bőven ellensúlyozza a kiemelkedő komfortszint és a menetdinamika, amely közel van a sportos luxusautók csúcsához.

Természetesen az ilyen típusú járművek fenntartása és üzemeltetése nem olcsó mulatság. A Ferrari által megadott hivatalos átlagfogyasztás 18,3 mérföld per gallon (kb. 12,8 liter/100 km), de ez csak akkor érhető el, ha az ember nagyon visszafogottan vezet, és az opciós start-stop rendszer is be van kapcsolva. A valóságban, ha akár csak kis mértékben is kihasználjuk a motor erejét, könnyedén egyszámjegyű értékre zuhanhat a fogyasztás. Ezt ellensúlyozandó, a gyártó minden új autóhoz hét év ingyenes karbantartást biztosít, ám a fenntartási költségek így is magasak – például egy garnitúra abroncs akár 1 700 fontba is kerülhet, ami jól mutatja, hogy egy Ferrari tulajdonosának mélyen a zsebébe kell nyúlnia.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük