Azok a 65. életévüket még be nem töltött személyek igényelhetik, akik saját jogú nyugellátásban, hozzátartozói nyugellátásban (pl. özvegyi nyugdíj, árvaellátás), korhatár előtti ellátásban, szolgálati járandóságban, rokkantsági ellátásban, rehabilitációs ellátásban stb. részesülnek, és rendkívüli, létfenntartást veszélyeztető helyzetbe kerültek (pl. súlyos betegség, elemi kár, közeli hozzátartozó halála miatti rendkívüli kiadások).
A kérelmet a Magyar Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatóságához kell benyújtani postai úton vagy személyesen az ügyfélszolgálaton.
VIA Hovege
Ez is érdekelhet:
A Toyota Yaris kezdete óta példaértékűen bizonyítja a praktikus kialakítás előnyeit, és amikor a ráncfelvarrt változat 2017-ben megérkezett, a megjelenése inkább a kisteherautók tervezési kritériumainak tudatos megváltoztatásának, mintsem a hátsó ülések helykínálatának növelésére tett okos megoldásnak tűnt.
A vacak kompakt egyterűek elnyomták a Yaris magas tetővonalának partitrükkjét, így a szegmenst olyan megformált, vákuumcsomagolású ferdehátúak uralták, mint a Ford Fiesta és a Volkswagen Polo.
A Toyota megpróbált némileg átvenni a második generációs Toyota Aygo stílusát , különösen az akkori modell X alakú orr-részének átvételével. Ez egy hatásos lépés volt, játékos megjelenést kölcsönözve a Yarisnak. A 2017-es ráncfelvarrás kívülről nem sokat változtatott ezen, a hibriden a felszín alatti változtatások a rugózás és a kezelhetőség javítását szolgálták.
A régi modell anonimitása is kevésbé volt érezhető az utakon – ezt azonnal felismerték, mint egy modern Toyota modellt.
A hibrid változat az aerodinamikai hatékonyság érdekében visszafogottabbnak tűnt a standard autóhoz képest. A szemfülesebbek azt is észrevehetik, hogy a Yaris különböző verziói saját finom stílusbeli módosításokat kaptak, beleértve a krómozott díszítést az első hűtőrács körül. Ha a tágas tér lenne az egyetlen szempont, amely alapján a kis ferdehátúakat megítélik, a Yaris komoly esélyes lett volna a kategóriaelsőségre.
A ráncfelvarrt Yaris legnagyobb változása vitathatatlanul az utastérben történt, a frissítések messze túlmutattak egy apró újratervezésen.
Letisztultabb lett a belső tér, a műszerfal nagy részét a Toyota Touch 2 infotainment rendszere kapta. A frissített képernyő üdvözlendő kiegészítés volt: a térképek például tisztán jelentek meg, és a többi funkció, beleértve a multimédiát is, könnyen használható volt.
Elöl bőséges hely állt rendelkezésre, és bár a magasabb utasok rövid utakon csak a hátsó üléspadra szorulhattak, a Yaris ülései tartást és kényelmességet biztosítottak.