Megint brutális vonatbaleset történt!

A szlovák belügyminiszter szerint minden jel arra utal, hogy a szörnyű tragédiát emberi hiba okozta. Úgy véli, az egyik mozdonyvezető vétett végzetes hibát: valószínűleg nem adott elsőbbséget a másik szerelvénynek, így közvetlenül ő idézhette elő az ütközést. A hatóságok már vizsgálják a felelősség kérdését, és nem zárják ki, hogy súlyos következményei lesznek a mulasztásnak.

VIA SKN

Ez is érdekelhet:

Hozzáadtam egy vezeték nélküli okostelefon-töltőt is (ami jól működik, ha megtalálod az ideális helyet, de ez nem mindig könnyű), valamint a Vezető- és Utasülés Csomagot. Ez utóbbi igazi luxus, mindkét első üléshez tartozó pihentető masszázsfunkcióval, amely mindenféle nyugtató hatást kínál (többek között olyat is, amely egy macska sétálását utánozza a gerinceden), valamint elektromosan állítható vezetőüléssel és elektromos deréktámasz-állítással az első utas számára. Gyakorlatilag az egyetlen kipipálatlan opció az üvegtető volt – aminek örültem a legutóbbi kánikula idején. Ezt a kis mennyiséget kombinálva a GT felszereltségi szint hatalmas alapfelszereltség-listájával, nagyon kevésre lesz szükséged.
Ami a belső égésű motorról elektromosra való váltást illeti, ez az autó valószínűleg a leghagyományosabb érzésű elektromos hajtáslánccal rendelkezik, amit valaha is tapasztaltam. Továbbra is megkapod azt a kellemes teljesítménylöketet a 199 Nm azonnali nyomatékból, amely egysebességes sebességváltóhoz van csatlakoztatva, de ez a szokásos első kerekek súrlódása vagy a gyomorszájon ható gyorsulás nélkül történik.
Lineárisnak érződik, és tökéletesen illik az autóhoz. A hatótávolság a valóságban meglehetősen reális, nagyjából 320 kilométer, egy gyors (100 kW-os) töltővel pedig körülbelül fél óra alatt 20-80%-os töltöttséget ér el az akkumulátor. A merev rugózásnak köszönhetően az e-308 SW nem érzi magát 1716 kg-osnak, bár ez elég kemény rugózást eredményez, ami időnként kimerítő lehet.
Tehát a korai jelek biztatóak. Nem izgalmas – de alkalmas rá, és igen, normális. És biztosan ezt keresi a legtöbb ember egy kis családi kombiban?

Az e-308 egy jó autó. Kényelmes, jó méretű, és számomra, ellentétben a jelenleg használt kisebb e-208-cal, megkapja az i-Cockpit üléspozícióját (a jobb digitális műszerfal elrendezésnek köszönhetően). Figyelemmel fogom kísérni Al jelentéseit, hogy lássam, ő is így látja-e magát egy hosszabb autóhasználat után.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük