Katalin kenti hercegné halála nemcsak a királyi család, hanem az egész nemzet számára nagy veszteség. A hercegné emlékét férje, gyermekei és unokái őrzik tovább, akik számára ő mindig a család központi alakja marad. A brit királyi család és a nemzet most egy emberként gyászolja a hercegnét, aki 64 éven át hűségesen szolgálta a monarchiát és az Egyesült Királyságot.
Legyen neki könnyű a föld!
VIA FB
Ez is érdekelhet:
Az acélfékek, a 23 colos kovácsolt kerekek és a négyévszakos gumiabroncsok alapfelszereltségnek számítanak – és még az utóbbiaknál is (amelyek természetesen hozzájárulnak az SV bármilyen körülmények között való használhatóságához és terepjáró képességéhez), a JLR azt állítja, hogy ez az autó közel negyedével nagyobb oldalirányú kanyarodási terhelést képes generálni, mint az SVR.
Opcionálisan elérhetőek – és sajnos a tesztautónkban nem szerepelnek – a Range Roverhez kínált első karbonszálas kerekek és karbon-kerámia fékek, amelyek óriási, 76 kg rugózatlan tömeget takarítanak meg. Tesztautónk homologizált tömege 2485 kg volt (körülbelül 150 kg-mal több, mint az SVR-é), és üzemkész állapotban 2546 kg-ot nyomott kétharmad üzemanyagtartállyal. A Range Rover Sport SVR élesen kontrasztos bőrkárpitjai és agresszívan párnázott sportülései után az SV belső tere gazdagnak, pazarnak és meglepően változatosnak tűnik és érződik.
Sportos megjelenésűek az első ülések, melyek karbonszálas héjakkal rendelkeznek a plusz teljesítményérzet érdekében. A szélesebb utastér azonban sokkal kevésbé tűnik a hagyományos teljesítményjellemzőkkel telinek, mint azt várnánk. Bár az SV emblémák egyértelműek és jelen vannak, a belső tér elsősorban mégis luxus, így elég alaposan kell keresni a szokásos karbon vagy Alcantara nyomait. A JLR minimalista filozófiája a fizikai kapcsolóberendezésekkel kapcsolatban könnyen látható. A középkonzol meglehetősen csupasznak tűnik, csak a sebességváltó és az indítógomb található rajta; és eltarthat egy ideig, mire megtaláljuk a vészvillogó gombot, amely a központi szellőzőnyílások között rejtőzik.
De ez nem egy szigorú, fájdalommentes belső tér. Az autóban megtalálhatóak a JLR által Body and Soul ülések (rövidítve Bass, az okok később nyilvánvalóvá válnak), amelyekbe számos hangszóró és rezonátor van integrálva, és ha úgy döntesz, kedvenc zenéid mélyebb frekvenciáit közvetlenül a hátadba rezegtetik (lásd a „Multimédia rendszer” című részt alább). De nyomd meg a kormánykerék alján található „SV” gombot, és a hangulat megváltozik: a digitális műszerek fenyegető vörös árnyalatúra váltanak, és érzed, ahogy az autó karosszériája a felfüggesztésére zuhan.
Ami az első és hátsó ülések tágasságát illeti, az SV eléri, vagy akár túl is szárnyalja egyes riválisokét, bőséges hellyel a második sorban utazóknak. Nagy és szögletes raktérrel rendelkezik, meglehetősen magas tetővonal alatt, ezért hasznosabb haszongépjárműként szolgálhat, mint sok SUV-kupé alternatíva.
