Ennyivel nő a nyugdíj novemberben!

A nyugdíjasoknak nem kell külön kérelmet benyújtaniuk: a korrekció automatikusan történik, és a novemberi nyugdíjjal egy időben történik a visszamenőleg járó összeg utalása is. Az utalás bankszámlára vagy postai kézbesítéssel történik, ahogy eddig szokták kapni az időskorúak az ellátásukat. Az emelés nem érinti azokat, akik 2025-ben mentek nyugdíjba, ha arra év elején nem részesülhettek nyugdíjemelésben – ők nem kapnak plusz korrekciót novemberben. Az emelés és visszamenőleges kifizetés várhatóan két részletben folyik: a nagyobb részt novemberben, a fennmaradó részt pedig decemberben kapják majd meg az érintettek.

VIA penzcentrum/info

Ez is érdekelhet:

A Land Rover 13,1 hüvelykes Pivi Pro érintőképernyős infotainment rendszere valóban hatalmas előrelépés a régi InControl rendszerhez képest, és az, hogy egy 85 000 fontos autóban is elfér (az Egyesült Királyságban tesztelték), és minden kívánt funkciót kínál, ezt erőteljesen bizonyítja.
A rendszer rendelkezik ugyan haptikus visszajelzést adó funkciókkal, de nem olyan, mint az Audi hasonló rendszere, mivel bosszantóan erős érintésre van szükség a bemenetek regisztrálásához. Két eSIM kártyával rendelkezik a teljes hálózati adatkapcsolat érdekében, amelyet az első év után előfizetéssel kell meghosszabbítani.
Ennek hiányában vezeték nélküli okostelefon-tükrözést is kínál mind Apple, mind Android készülékekhez, valamint vezeték nélküli töltést, ha inkább a már fizetett adatkapcsolatot választaná. Tesztelésünk során megbízható kapcsolatnak tűnt, jól kitöltve az érintőképernyő képarányát.

A rendszer beépített Amazon Alexa hangvezérlési szolgáltatásokat is kínál. Az opciók között egy 29 hangszórós Meridian Signature prémium rendszer is szerepel, akár négy fejtámla hangszóróval, valamint hátsó üléssoros szórakoztató képernyők.
A csúcsmodell SV egy frissített infotainment rendszerrel érkezik, amely integrálja az autó fizikai fűtés- és szellőztetésvezérlőit, ami kissé nehezebbé teszi a használatát. A nagyobb Range Roverhez hasonlóan az „L461” Sport is kiemelkedő mechanikai szigeteléssel és zajcsillapítással rendelkezik. Az alacsony sebességnél felidézett luxusautó- aura páratlan a kategóriájában. Az égészaj még közepes forgattyús fordulatszámon is tompa búgás, és egyáltalán nincs érzékelhető rezgés.
Az Egyesült Királyságban a kipróbált Sport modellek közül egy D300 dízelt teszteltünk teljes körűen közúti teszten. A közúti teszthez viszonyított teljesítményét, mind a gyorsulás, mind a fékezés tekintetében, számos tényező némileg rontotta. Mivel valóban kettős célú 4×4-es funkcióval rendelkezik, különösen nehéz autó a versenytársai között; Pirelli négyévszakos M+S gumiabroncsokkal fut a főbb versenytársak által használt, kifejezetten közúti használatra szánt gumiabroncsok helyett; és rövidebb áttételű, mint egyesek, hogy biztosítsa a Range Rover számára szükséges terepjáró képességet (ne feledjük, alapfelszereltségként alacsony áttételű váltó nélkül).

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük