A feszültség tetőpontján végül megszólalt Anikó is, aki próbálta menteni a helyzetet: „Régen együtt játszottunk mindenféle szerepjátékot… számítógépen” – mondta nevetve, de a kínos mosoly mögött érezni lehetett a zavarát. Dani pedig azzal próbálta csillapítani a vihart, hogy baráti, sőt „testvéri” kapcsolat fűzi össze őket. A nézők azonban nem vették be a magyarázkodást – mindenki ugyanarra gondolt: ebből még hatalmas szerelmi dráma kerekedik!
VIA Tények
Ez is érdekelhet:
Az aktív biztonsági rendszereket is elfogadhatónak találtam – mert gyorsan és könnyen kikapcsolhatók voltak. Az automatikus vészfékezés mindig jól jön, és kezdek hozzászokni az adaptív sebességtartó automatikához az egyre zsúfoltabb utakon, de soha nem fogok beérni egy olyan rendszerrel, ami a kezemben rántja a kormányt, főleg ok nélkül, és a legtöbb modern autóhoz hasonlóan a 408-as sávtartó asszisztense pontosan ezt tette.
Térjünk át a dizájnra. Szerintem szuper, a bonyolultsága ellenére, és sokan egyetértettek velem. Nem csak az új logó miatt, hanem néhányan megdöbbentek, amikor megtudták, hogy egy Peugeotról van szó. Gondoljunk csak bele, milyen esztétikai nyomorúságos volt a márka mindössze 15 évvel ezelőtt.
Úgy éreztem, mindenképpen prémium aurája van, és imádtam vezetni valamit, ami igazán kiemelkedik. Csak kár, hogy az Elixir Red fényezés olyan drága, mert még az Obsession Blue-nál is szebb, ahogy az a plug-in hibrid modellen is láttam, amit szintén kipróbáltam.
Ami visszavezet a költségekhez. A PHEV hasonlóan szépen vezetett, és jó elektromos (EV) képességekkel is rendelkezett, de ez csak akkor van igazán értelmes, ha fizeted a BIK adót. Ami a benzint illeti, az Allure felszereltségi szinttel 32 000 fonttól GI-vel 35 000 fontig terjed, mint az én autómban. Én inkább költenék 42 fontot (a Peugeot PCP-ajánlatainak különbözetét) máshol havonta, de lehet, hogy egy elegánsabb autóbelsőt szeretnél.
Bármilyen preferenciád is legyen, a 408 mindent kínál, amire egy átlagos családi autóban vágysz és szükséged van – különösen, ha mondjuk egy ferdehátú vagy szedánt szeretnél, de a partnered egy SUV-ot. Kompromisszum kompromisszumok nélkül. Ez egy újabb érdekes Peugeot meglepően precíz vezethetőséggel, de elég nyers hajtáslánccal. Ha egy kicsit javíthatnának a rugózási minőségen, akkor remek választás lenne azok számára, akiknek családi autóra van szükségük, de értékelik a GT felhangokat. Jelenleg valószínűleg egy keveset használt (tehát 40 ezer font alatti) 508 SW kombit választanék alulértékelt, 355 lóerős PSE plug-in hibrid formában.