Herceg Erika drámája

Az előző adásban percekre leállították a műsor felvételét, miután a zsűritagok bírálatának hatására az egyik versenyző sírva fakadt. Bár Mikes Zsüliett lenyűgözte a zsűrit, Marics Peti mégsem juttatta tovább.

Forrás: MSN / FB / TTOK

Ez is érdekelhet:

Egy futólagos, bemutatótermi ismerkedés a Toyota GT86-tal hamar megmutatta volna, hogy bár az utastér egyértelmű előrelépést jelentett a Subaru BRZ csontvázszerűen puritán belsőjéhez képest, még mindig hiányzott belőle az a kifinomult, prémiumérzet, amelyet a sportautók belsejétől sok európai vásárló elvár.

A Toyota belső tere kemény, nyers és érdes tapintású volt – és pontosan úgy is nézett ki. Ám mindennek megvolt a maga oka. Az a fajta módszeres, mérnöki precizitás jellemezte, ami igazán csak akkor vált nyilvánvalóvá, amikor az autó mozgásba lendült. Miközben más gyártók szívesen hangoztatták, hogy vezetőközpontú belsőt terveztek, a GT86 valóban azt nyújtotta – olyan céltudatosan, mint egy B-52 bombázó hátsó lövészállása.

A vezetési élményt egy kivételes üléshelyzet tette teljessé – a Toyota sorozatgyártású modelljei közül ebben volt a legalacsonyabb csípőpont –, és a műszerfal kialakítása is teljesen a vezető látómezejéhez igazodott. A „célkeresztet” egy méretes fordulatszámmérő helyettesítette, amely a vezető fókuszában trónolt.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük