Újra tárgyalják Erős Antónia botrányát

Erős Antónia ma már nyugodt szívvel tekint vissza az esetre, de elismeri, hogy feszült időszak volt. Az RTL híradósa szerint az Árulók szereplése „életének egyik legizgalmasabb, ugyanakkor legmegterhelőbb” tapasztalata volt. „Nem fordultam ki önmagamból, és soha nem akartam megsérteni senkit. A játék hevében viszont mindenki kicsit másképp reagál” – mondta egy korábbi interjúban. A csatornánál végül arra jutottak, hogy Antónia mondata nem volt szándékos provokáció, inkább a műsor dramatikus hangulatába illeszkedett.
Vályi István, aki szintén szerepelt a műsorban, megerősítette, hogy a híradós viselkedése példamutató maradt. Szerinte az elszólás „emberi” volt, és nem méltó büntetésre.
A történet így tanulságos lezárást kaphat: Antónia megúszta a „pert”, de az ügy örökre ott marad a tévés történelem margóján, mint emlékeztető arra, milyen vékony a határ a játék és a botrány között.

VIA Promotions

Ez is érdekelhet:

Ennek ellenére – a Premium és Premium SE modellekben alapfelszereltségként kínált kézhasználat nélküli csomagtérajtóval; a nagy csomagtartónyílással (1100 mm széles, 760 mm magas), amelybe könnyedén beférnek a különösen terjedelmes tárgyak, például kerékpárok vagy bútorok; és a lapos raktérpadlóval – kevés okunk van a praktikum hiányára vonatkozó kritikára.
Ugyanez elmondható az utastérről is. A Premium SE modellünkben alapfelszereltségként kínált panoráma napfénytetővel együtt a második üléssorban a fejtér több mint elfogadható, akárcsak a lábtér. A szinte teljesen lapos kardánalagút sokkal kényelmesebbé teszi a középső ülést, mint egyébként lehetne, bár ezt még mindig a legjobb gyermekek számára fenntartani.
Ugyanez elmondható a harmadik üléssorról is, bár ezek nagyobb helyet biztosítanak, mint a legtöbb, hasonló árú hétszemélyes SUV. A számos USB és kiegészítő töltőpont eközben kétségtelenül hasznos lesz, hogy a tablet- vagy okostelefon-mániás családtagok lefoglalják magukat a hosszabb utakon.

Annak ellenére, hogy a Santa Fe utastere a könnyű kezelhetőségre és a sokoldalúságra helyezi a hangsúlyt, az anyagok vonzerejéről és az összképről sem feledkeztek meg. A bőrkárpitozású ülések elegánsak és könnyen állíthatók, bár kissé kemények; és bár az egyszerűbb, fröccsöntött műanyagokat meglehetősen bőkezűen használták, a csavarozás módjában és néhány gazdagabb anyagban is érezhető a szilárdság. Eközben a fűthető és szellőztethető ülések, a fűthető kormánykerék, a kétzónás klímaberendezés és a vezeték nélküli okostelefon-töltőállomás tovább növeli a lenyűgöző kényelmi listát.
Bárki, aki ismer más Hyundai és Kia járműveket, azonnal felismeri a Santa Fe infotainment csomagjában használt szoftvert. A belépő szintű SE modellekben ez egy 7 hüvelykes érintőképernyőn belül található, míg a Premium és Premium SE felszereltségi szintek egy nagyobb, 8 hüvelykes képernyőt kapnak beépített műholdas navigációval.
Minden elvárt funkció jelen van és megfelelő, a DAB rádió, a Bluetooth-kapcsolat és a több USB-port alapfelszereltségként jár. Az Apple CarPlay és az Android Auto is minden Santa Fe-ben megtalálható, pótolva a gyári navigációs szoftver hiányát a belépő szintű modellekben. Maga a szoftver elég intuitív ahhoz, hogy használható legyen, de – ahogy azt más Hyundai és Kia termékekkel kapcsolatos tapasztalataink is mutatják – grafikailag nem a legkifinomultabb.
A középkategóriás prémium Santa Fe modellek és afelett lévők alapfelszereltségként kapnak vezeték nélküli okostelefon-töltőt, valamint Krell prémium audiorendszert. A hangminőség tökéletesen elfogadható, de nem különösebben emlékezetes.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük