Örökre elbúcsúzott Bródy János

Bródy nem csupán dalszerző, hanem korlenyomat is volt: szövegei tükröt tartottak a társadalomnak, zenéje generációkat formált. Barátai és pályatársai, köztük Sülyi Péter, teljesen megértették döntését. „Hetvenöt-nyolcvan évesen természetes, hogy az emberben megszületik a visszalépés gondolata. A lényeg, hogy méltósággal tudjunk lezárni egy pályaszakaszt” – fogalmazott.
Bródy maga is ironikusan beszélt arról, hogy talán nem is emlékszik pontosan, mikor született, de az biztos: dalai túlélnek minden évfordulót. Az embertpróbáló évek után – amikor bőrrák miatt hétszer is megműtötték – mégis mosollyal tekintett vissza. Mert ő tudta: az igazi művész sosem hal meg – csak elhalkul a dal, amit a nép tovább dúdol.

VIA Story

Ez is érdekelhet:

De a fókuszáltabb módjaiban az ET7 játékosságot is sugall, lenyűgöző egyensúlyban veti be a kanyarokat, és megakadályozza, hogy a teste zavaró tényezők guruljanak vagy hemperegjenek.

Ne értsenek félre: ez egy teltkarcsú elektromos limuzin, és a legboldogabb a zavartalan, kihívások nélküli haladásban a 23 hangszórós rendszer működésével és a vastag üvegezés mögötti világgal. De ha kedved van ahhoz, hogy egy jó úton teljesen éber állapotba vidd az ET7-et, akkor közvetlennek és mozgékonynak érződik. Nagy és nehéz, igen – ezt sosem leplezi –, de szépen kontrollálja a súlyt, és elegendő reakciót és visszajelzést ad ahhoz, hogy a hosszú hazaút megérje a kerülőt.

Ezután dőljön hátra, kapcsolja be a masszázsfotelt, állítsa vissza a beállításokat, és az ET7 felváltva kínálja számos egyéniségét, lehetővé téve, hogy a legtöbbet hozza ki a kényelmes, mégis kontrollált utazásból. A légrugózás reagál a kamera jeleire, amelyek információkat küldenek a közeledő útfelületről, valamint számos más érzékelőről, és általánosságban jól szabályozottnak érződik. A gyors egyenetlenségeken van egy kis nehézkesség, és ez a nehézség továbbra is jelen van a városi sebességnél a rázkódáscsillapításban, de az idő nagy részében a Nio kontrollált nyugalmat produkál, ami illik luxus vezetői helyzetéhez. Az ET7 árai nincsenek megerősítve. Valójában a Nio márka Egyesült Királyságbeli megjelenése sincs hivatalosan megerősítve, annak ellenére, hogy széles körben várhatóan a következő évben vagy valamivel később megtörténik. A németországi, norvégiai és a többi európai piacon, ahol a Nio jelenleg kapható, az árak azt sugallják, hogy az ET7 kisebb akkumulátoros modellje körülbelül 75 000 fonttól indul, ami a felszereltséget és a technológiai szintet tekintve nem is olyan rossz. Ennél is relevánsabb, hogy a cég arra számít, hogy az előfizetések havi 1000 font körüli összegbe fognak kerülni, ami a népszerűbb módja lesz a Nio ET7 megvásárlásának, mivel ez azt jelenti, hogy nem lesz saját akkumulátorod, így használhatod az akkumulátorcsere-állomásokat, amennyiben azok megvalósíthatóvá válnak az Egyesült Királyságban.

A kínált kínálat sem rossz, de messze van attól, amit egy Mercedes EQE vagy EQS kínálhat, amelyek mindkettő az ET7 árkategóriájába és működési körébe esik. Végső soron, még akkor is, ha a Nio több felszereltséget és lenyűgöző mennyiségű kifinomult technikai geekert kínál, nagy kockázatot jelent ennyi pénzt költeni egy ismeretlen kínai márkára, amikor ugyanazért a pénzért olyasmit kaphatunk, ami – bizonyos esetekben – tovább bírja, és amelynek az orrán egy megbízható, ambiciózus embléma van.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük