Fontos, hogy a nyugdíjösszegek kerekítési szabályai miatt néhány forinttal eltérhet a kalkulátor által számított összeg a novemberben érkező összegtől, de az eltérés minimális.
IDE KATTINTVA ÉRHETŐ EL A KALKULÁTOR!
VIA Pénzcentrum
Ez is érdekelhet:
Ez a modell ugyan vadonatúj, de ha követted a Honda legutóbbi modellbemutatóit, a mechanikus csomag nagyon ismerősen fog hangzani. A hagyományos hibrid ugyanazt az e:HEV emblémás hajtásláncot használja, mint a ZR-V és a Civic, ahol a 2,0 literes Atkinson-ciklusú benzinmotor főként egy generátort hajt, amely energiát biztosít a kerekeket meghajtó villanymotornak, de egy reteszelő kuplunggal is rendelkezik a nagyobb sebességnél történő közvetlen hajtás érdekében.
Van azonban néhány lényeges különbség. Egy második, alacsonyabb áttételű váltó mostantól lehetővé teszi, hogy a belső égésű motor alacsonyabb sebességnél is besegítsen, ami különösen hasznos vontatáskor; és a hagyományos hibrid modell összkerékhajtású, egy normál kuplungalapú mechanikus összkerékhajtási rendszeren keresztül. Sőt, a CR-V-nek létezik egy plug-in hibrid változata is, az e:PHEV. Ez egy 17,7 kWh-s akkumulátorral rendelkezik, így hivatalosan 80 kilométert tud megtenni tisztán elektromos üzemmódban, ami azt jelenti, hogy a céges autóvezetőknek csak 8% természetbeni juttatási adót kell fizetniük.
Az e:PHEV választásának azonban számos más következménye is van, amelyek nem mindegyike teljesen nyilvánvaló. Ahelyett, hogy a csomagtartó helyet veszítene az akkumulátor miatt, valójában 72 litert nyer, így összesen 635 litert kap. Ez azért van, mert az akkumulátor az utastér padlója alatt található, nem pedig a csomagtartó alatt, mint az e:HEV-ben (a hűtésük eltérő módja miatt). Az akkumulátor ott léte kizárja a kardántengely használatát, így a PHEV kizárólag elsőkerék-hajtású.
Nem nyer extra teljesítményt, mivel ugyanazt a motort használja, mint az e:HEV; viszont mivel a meghajtó akkumulátor nagyobb, elegendő energia áll rendelkezésre ahhoz, hogy a motor hosszabb ideig csúcsteljesítményen működjön, ezért a Honda az e:PHEV vontatását 1500 kg-ra módosította, szemben az e:HEV mindössze 750 kg-jával. Mindkét CR-V külön vontatási üzemmóddal rendelkezik, amely a navigációs adatok alapján tudja, mikor kell takarékoskodni az akkumulátorral, vagy akár a motorból újratölteni, így mindig van elegendő tartalék az emelkedőn vagy az autópálya-szakaszokon.