Sváby András megszólalt a válásról! „Hányok”

Bár a történet nem friss, Sváby Andráshoz csak tavaly tavasszal jutott el, amikor kiderült, hogy Oroszlán Szonja évekkel korábban mesélte el Bochkor Gábor ATV-s műsorában. „Engem már többen is otthagytak Szabó Győző miatt. Te is szóba kerültél” – mondta akkor nevetve a színésznő Svábyhoz fordulva. – „Azt beszélték, hogy 25 évvel ezelőtt hajózni voltam veled. Csakhogy mi sosem ismertük egymást, ráadásul rosszul is vagyok a hajón.” Sváby ezt később mosolyogva idézte fel: „Nem is ismertük egymást, de valahogy mégis engem kevertek bele. Miért pont engem? Azért vannak nálam Alain Delon-szerűbb fazonok is.” – elevenítette fel Sváby.

VIA Story

Ez is érdekelhet:

A kétmotoros modell most egy második villanymotort is hozzáad az első tengelyhez – ezúttal aszinkront –, amely az együttes teljesítményt akár 469 lóerőre is növelheti, mint az előző modellnél ígérték. A csúcsnyomaték azonban 546 Nm-re emelkedik (a korábbi 502 Nm-ről) – és az új elsődleges motornak köszönhetően mostantól egy kissé hátsótengely-orientált nyomatékelosztás részeként biztosítja a motort. Eközben új szilícium-karbid inverterek biztosítják azt az áramot, amelyre mindkét új motornak szüksége van.

Az autónak van ára a saját tömeg tekintetében, de nem nagy. A 2022-ben tesztelt elsőkerék-hajtású, hosszú hatótávolságú, egymotoros Polestar 2 2037 kg-mal rontotta a mérleget; a hátsókerék-hajtású új 2078 kg-ot nyomott, 52%-os súlyelosztással hátrafelé, szemben a régi modell 55%-os előretolásával. A Polestar 2024-es modellévű autójának dizájnfrissítései, bár aprók, mégis észrevehetők. A legfontosabb az autó első hűtőrácsát érinti, ahol egy zártabb „intelligens zóna” panel váltotta fel az előző verzió nyitottabb és hagyományosabb megjelenésű hűtőrácsát. (Itt található most az autó előre néző kamerája és középkategóriás radar-adó-vevője.) A Performance csomaggal ellátott Twin Motor autó új, kovácsolt könnyűfém keréktárcsákat kapott, hogy összhangban legyen a vállalat külső formatervezési irányvonalával.
Az opcionális csomagok közül a vásárlók továbbra is választhatják a Pilot (értsd: vezetéstámogató technológia), a Plus és a Performance csomagokat, amelyek közül az utolsó csak a kétmotoros modellekhez érhető el, de továbbra is tartalmazzák az Öhlins manuálisan állítható lengéscsillapítókat, a leültetett és feszesebb rugókat, valamint a megnövelt fékeket. A gyengébb modellek alapfelszereltségként teljesen független felfüggesztést kapnak frekvenciaváltós, duplacsöves lengéscsillapítókkal, valamint 19 colos, Michelin Primacy gumiabroncsokkal szerelt kerekeket (a prémium Continental gumiabroncsokkal szerelt 20 colos felnik opcionálisak, amelyekkel a tesztautónk rendelkezett)

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük