A mi kis falunk sztárja elveszítették a babát!

A színésznő a színpadon olyan élményt élt át, amely mélyen megérintette, és elgondolkodott rajta, mi történne, ha mindez valóságként köszöntene be az életébe. Sodró Eliza és párja, Rusznák András közösen szerepelnek a Loupe Színházi Társulás *Bármi lehetséges, ha elég erősen gondolsz rá* című darabjában. Az érzelmileg megrázó előadás egy súlyos, fájdalmas témát dolgoz fel – egy gyermek elvesztését –, amely nem csupán a színésznőt, de saját családját is személyesen érinti, hiszen ez a tragédia többször is előfordult náluk.

VIA Story

Ez is érdekelhet:

Miután 2017-ben bemutatták az Egyesült Királyság bemutatótermeiben, a Velar volt az a modell, amellyel a Land Rover valóban a stílusra összpontosított. A JLR formatervezési szakértője, Gerry McGovern megragadta az üres vászon adta lehetőséget, hogy olyan autót alkosson, amely nem csupán az Evoque és a Range Rover Sport közötti rést tömi be a modellpalettán, hanem feltárja a Range Rover márka lehetőségeit, hogy megszólítsa azokat a vásárlókat, akik valóban kiemelkedő dizájnt keresnek – és akik ezt a dizájnt minden porcikájukban annyira értékelik, mint a Range Rover hagyományosabb értékeit – a teret, a képességeket és a luxust. A karosszéria alatt a Range Rover Velar továbbra is egyértelműen „személygépkocsi-alapú”. Túlnyomórészt alumínium platformja ugyanaz az architektúra, amelyet a Jaguar XE és a Jaguar XF is használt , míg a Jaguar F-Pace még közelebbi vérrokon.

Természetesen a négykerék-meghajtás és a Land Rover Terrain Response rendszere is alapfelszereltség, még a kínálat alapmodelljénél is – de ugyanilyen fontosak a négyhengeres motorok, a tekercsfelfüggesztés és a viszonylag alacsony hasmagasság (legalábbis egy Range Roverhez képest). A modellcsalád másik végletében azonban a hathengeres turbófeltöltős motorok a Range Roverekre jellemző teljesítményt, kifinomultságot és képességeket ígérik; az adaptív csillapítású, állítható hasmagasságú légrugózás rengeteg dinamikus sokoldalúságot biztosít; a benzin-elektromos PHEV változat pedig adóhatékonyságot kínál a flottatulajdonosok számára. Az Egyesült Királyságban forgalmazott Velar modellkínálat kissé csökkent, két benzin- és két dízelmodellre, valamint egy négyhengeres benzin-elektromos PHEV-re. A P250 a Land Rover turbófeltöltős, négyhengeres Ingenium benzinmotorját használja, míg a D200 egy hasonlóan osztott 2,0 literes dízelmotorral működik.
A D300 és a P400 a legújabb generációs, turbófeltöltős, soros hathengeres Ingenium motorokkal rendelkezik, míg a P400e egy villanymotort egy négyhengeres benzinmotorral kombinál.
A felszereltségi szintek a Velar S-sel kezdődnek, felfelé haladva a Dynamic SE, a Dynamic HSE és az Autobiography verziókon keresztül; az autó leggazdagabb felszereltségi elemei és pazarabb utastéri anyagai az utolsó kettőre vannak fenntartva.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük