„Az egyik legnehezebb dolog az volt, hogy a szüleim és az egész családom mennyire nehezen viselte a döntésemet” – mesélte őszintén az újdonsült férj. – „Nálunk a házasság mindig is szent dolognak számított, és ez nemcsak a szüleimre, hanem a testvéreimre is igaz. Éppen ezért borzasztóan nehezen tudták elfogadni, hogy én egy ilyen különleges, szokatlan módon, egy tévéműsorban szeretnék megházasodni. Gyakorlatilag mindennel szembementem, amit ők képviselnek és amiben hisznek.” Peti elárulta, hogy a családja emiatt egy időre teljesen elfordult tőle, szinte „kirúgták” az életükből. Mostanra azonban úgy tűnik, kezd oldódni a feszültség – bár még messze nem tökéletes a viszony, a békülés jelei már láthatók.
TE MIT GONDOLSZ? A HÁZASSÁG A TV-BE VALÓ, VAGY ANNÁL AZÉRT TÖBB?
VIA MSN
Ez is érdekelhet:
A dupla burkolatú műszerfal, a kisebb kormánykerék és az intuitív módon elhelyezett sebességváltó-kezelőszervek egyfajta kellemesen egyszerű vezetési környezetet jellemeznek, ahol kevés dolog vonja el a figyelmet arról, amire elsősorban szüksége van. A frissített Stelvio online digitális szolgáltatásokkal rendelkezik, amelyek között megtalálható egy okostelefonra letölthető távoli járműállapot-alkalmazás. Az autó TomTom navigációs rendszerébe mostantól úti célok és előre beprogramozott útvonalak is küldhetők okostelefonról.
Az infotainment rendszer felhasználó által konfigurálható kezdőképernyővel rendelkezik, amely lehetővé teszi a leggyakrabban használt menük egyszerű elérését. Meglehetősen intuitív és reszponzív, és ahogy elmélyülünk a menükben, egyre összetettebbé válik.
Maga a képernyő a világosabb napokon is kissé homályos marad. A navigációs rendszer elég jól működik. Könnyen programozható és követhető, jó, megbízható élő forgalmi információkkal. Vannak azonban kissé furcsa útvonalbeállítások és térképezés, amelyekből hiányzik a többi prémium márkájú gyári rendszer részletessége és egyszerű konfigurálhatósága. A 2,0 literes turbós négyhengeres motor nem kapott jelentős fejlesztéseket – és megjegyezzük, hogy nem rendelkezik ugyanazzal a teljesítménynövelő mild-hybrid technológiával, amelyet a Maserati a rokon Grecale-hez alkalmazott.
A 276 lóerő valószínűleg nem keltené fel túl sok, sportos étvágyú SUV-rajongó érdeklődését. Ennek ellenére a teljesítménye meglehetősen erős, és a távoli sípok, suhogások és morgások, amelyeket kiad, mérsékelten vonzóak lesznek azoknak az Alfa-vásárlóknak, akik szeretik a közepes méretű SUV-jaik ezoterikus, robbanékony karakterét. lig néhány hónappal ezelőtt teszteltünk egy érdekes alternatívát az autóhoz, a Lexus RX 500h-t. Bár valamivel nagyobb és nehezebb, mint a Stelvio, és drágább is, a nagy teljesítményű hibrid SUV 366 lóerős hajtásláncot hirdet – mégis a 90 lóerős hátránnyal működő Alfa Romeo majdnem fél másodperccel gyorsabb volt álló helyzetből 100 km/órára, és majdnem egy másodperccel gyorsabb 160 km/órára.
Egy száraz napon a tesztpályán a négykerék-meghajtású rendszer megtalálta a szükséges tapadást az állórajtoknál. A nyolcfokozatú ZF sebességváltó kissé latyakos, rugalmas érzetet kelt, ahogy az első két fokozaton kissé akadozva halad, de pozitívabb benyomást kelt, ahogy a harmadik fokozattól kezdve beindul, amikor az automatikus felváltások gyorsan és simán történnek – a váltófülekkel kiválasztott manuálisak pedig okosan, amikor az ember kéri őket.