Tóth Gabi a Békemenete miatt kitört a botrány.

Hány arca van neki, alig ismertem meg. Hát sajnálom, hogy nincs egyénisége, mert valakit mindig leutánoz.
Hiába erőlködik, Murci Enci, Szabó Zsé az új sztár. Ő csak a futottak még kategória lett ott is.
Őnagysága a ner IQ csúcsa!
Istenem, gyere le…vagy inkább mégse. Elég,ha felülről látod ezt a csődtömeget,amivé lettünk, tisztelet a kivételeknek, akik még éltetik a reményt…
Az életében ne legyen nagyobb öröme ennél.
Sajnos Tóth Gabi-n még mindig nem tudtak túllépni a gy/lölködők.

VIA promotions/FB „Marika Néni”

Ez is érdekelhet:

A műszerfalat is teljesen áttervezték, merész, játékos megjelenés jellemzi, egy adag színnel kiegészítve a régi Toyota Aygo kissé spártai berendezését . Továbbra is rengeteg a kemény műanyag, valamint látszó fémfelületek az ajtók tetején és olyan helyeken, ahová valószínűleg nem néznénk oda, de ez nem szokatlan egy ilyen autónál.
A technológiáról sem maradsz le. Sőt, a képernyők sok szempontból fejlettebbek, de felhasználóbarátabbak is, mint sok más Toyotában. Van egy analóg sebességmérő, míg a fordulatszámmérő és az üzemanyagszint-jelző leegyszerűsített digitális kijelzők, megvilágított szegmensekkel.
A sebességmérő belsejében egy kis színes kijelző jeleníti meg a szokásos információkat tömör, de világos módon, és a kormánykerék gombjaival könnyen navigálható.

A fűtés és a légkondicionáló fizikai gombokkal vezérelhető, és azok számára, akik még több szellőzési lehetőséget szeretnének, egyes felszereltségi szinteken szövetből készült napfénytető is elérhető.
Napos időben mindenképpen jó, de ha nyitva hagyjuk, 80 km/h felett sok szélzaj keletkezik, és még zárt állapotban is beenged némi plusz hangot.
Amíg elöl ülünk, az Aygo X meglepően kellemes helynek bizonyul. Azonban még mindig városi autó, ráadásul nem is túl tágas. A hátsó ülések valójában csak gyerekek és fiatalabb tinédzserek számára alkalmasak a láb- és fejtér szűkössége miatt.

A napfénytető elhagyásával némi fejtér szabadul fel, de nem sokat. Emellett szigorúan négyszemélyes autóról van szó, meglehetősen nyers, szabadon álló fém zsanérokkal, amelyek elválasztják a két hátsó ülést. 231 literes csomagtartójával a csomagtartó is kisebb, mint egy i10-esé.
Tovább zsugorodik, 189 literre, ha az opcionális JBL hifiberendezést választja. A hátsó ülések 50/50 arányban lehajthatók, de elég nagy rést hagynak maguk után. A Toyota multimédiás rendszerei évekig a piacon elérhető legelavultabbak közé tartoztak . A márka azonban egy teljesen új rendszer bevezetésébe kezdett a faceliftes és az új autókba, beleértve az Aygo X Exclusive és Limited Edition változatait is.
Az olcsóbb felszereltségi szintek a régi rendszer 7,0 vagy 8,0 hüvelykes változatát kapják. A versenytársaknál a legolcsóbb modellben gyakran csak egy telefontartó található, ami jó dolog lett volna az Aygo X belépőárának csökkentése érdekében.
A csúcskategóriás tesztautónkban a Toyota új rendszere volt, és legalább ezt végre sikerült megoldaniuk. Elég reszponzív, a kezelőfelület modernnek tűnik, egyszerű és könnyen érthető, nagy gombokkal és nem túl sok menüszinttel. A beépített navigáció nem übereli a Google Térképet a forgalmi késések becslésében, de egyébként jól működik.
Az Apple CarPlay és az Android Auto vezeték nélkül érhető el, és egy fizikai gombbal lehet váltani az okostelefon tükrözése és a natív rendszer között.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük