A vid/ók alapján a kö/ö/ségi m/dia egyből beindult! A nézők szerint Curtis ré/zeg/n állt fel a színpadra! Ezeket írták: Milyen piros már az arca! Viktorral lehet lehúztak egy k/picá/al! De fura mozgása van, csak nem be van r/gva? Neked mi a véleményed? Te láttad a vi/eót?
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
A Renault Grand Modus könnyed, de érzékeny kormányzása és az elegáns, ötsebességes váltója tökéletes városi közlekedéshez. Az utazás sima és kényelmes, és bár a nagyon nagy úthibák miatt kissé megzökkenhet, a legtöbb esetben könnyű vezetni és nem bonyolult kezelni. A legfontosabb motorválaszték a 1.2 literes TCE, amely egy 100 lóerős turbós benzinmotor. Ez váltotta le az előző 1.4 literest, és bár megfelelő sebességet és gazdaságosságot kínál, tapasztalataink szerint a nagyobb, 1.5 literes dCi dízelmotorok még alacsonyabb fogyasztást kínálnak, miközben több erőt adnak a fordulatszám-tartomány egészén.
A Grand Modus már felnőtt, és ígérete szerint kijavítja a kisebb változat hibáit – mindössze 600 fontos prémiumért a alapmodellhez képest. Az autó 2008 elején debütált egy frissített változattal, amely a korábbi modell arcát, a Grand verziókat követve, például az Espace és a Scenic esetében inspirálódott. Több csomagtartóval és praktikusabb ülésekkel érkezett. A formája hasonlít a normál verzióhoz, így új fényszórókat és egyéb finomhangolásokat kapott a 2008-as frissítés során. Két felszereltségi szint érhető el: Expression és Dynamique, és összesen öt motorváltozat közül lehet választani: az 1.2 literes benzinmotor turbó és nem turbós változata, egy automatikus 1.6 literes motor, valamint kétféle 1.5 dCi dízel, 86 és 106 lóerős változatokban. Az 1.5 dCi 86 lóerős változat ‘Quickshift5’ félautomata váltóval is elérhető.
