Megjöttek a hivatalos adatok: Ezen a meneten voltak többen!

A két rendezvény létszámát Szabó Andrea szociológus, az ELTE Társadalomtudományi Kutatóintézetének igazgatóhelyettese és a helyszíneken tartózkodó csapata is megbecsülte korábban. Szerintük a Fidesz kb. 85–92 ezer embert tudott megmozgatni, míg a Tisza Párt rendezvényén kb. 160–170 ezren voltak.
Ön szerint hol voltak többen? Írd meg FB kommentben!

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

Természetesen az N-Sport sem mentes a szupermini műfaj tagjaira jellemző, keményebb, ipari műanyagoktól, de ezek használata elég visszafogott ahhoz, hogy a Nissan ne emelkedjen ki versenytársai közül. Csak kár, hogy a szélesebb Micra-kínálatban elérhető színes belső személyre szabási csomagok nem választhatók az N-Sport felszereltségi szinten – a narancssárga üléspárnák egy csipetnyivel több karaktert kölcsönöznének az autónak.

A Micra további jellemzői a lenyűgözően alacsony csípőpont, míg a teleszkópos kormányoszlop nagy kinyúlása csökkenti a magasabb vezetők azon igényét, hogy a jól elhelyezett pedálok fölé görnyedjenek. Ugyanez az ergonómiai érzékenység érvényesül a HVAC és az infotainment rendszerek kezelőszerveinek elhelyezkedésében is.

A frissített Micra NissanConnect érintőképernyős infotainment rendszere teljesen új, hangfelismeréssel, testreszabható kezdőképernyővel és egysoros keresési funkcióval egészíti ki az előző rendszer funkcióit.

7 hüvelykes képernyővel rendelkezik, ami nem különösebben nagy a Ford Fiesta , a Peugeot 208 és a Volkswagen Polo által kínált képernyőhöz képest . Azonban az összes Micra felszereltségi szint felett integrálva van az Apple és Android okostelefonok tükrözése, és opcionálisan TomTom navigációs rendszert is tud használni, amely élő forgalmi információkat és „házhozszállításos” navigációs útvonaltervet kínál, amellyel egy alkalmazáson keresztül már beszállás előtt megtervezheti úti célját. Tesztautónkban nem volt opcionális navigáció.

Az általános rendszer valamivel kisebb késleltetéssel rendelkezik, mint elődje, bár továbbra is viszonylag lassan reagál a bemenetekre. A Nissan menüstruktúrájában végrehajtott változtatások megkönnyítik a CarPlay és az autó saját menüi közötti váltást. A hangminőség megfelelő, de nem különösebben erőteljes vagy éles.

A Micra belső kialakítása a második üléssorban kezd kicsúszni a kezek közül. A hátsó lábtér szűkös a VW Polóéhoz képest, de a fejtér szűkössége bizonyult a legnagyobb problémának a tesztautóinknak. 860 mm-es méretével mintegy 90 mm-rel kevesebb, mint amit a Polóban tapasztalhatunk. Elfogadhatjuk, hogy ritkán fordul elő, hogy magasabb felnőttek üljenek a Micra hátsó üléspadján, de az, hogy ilyenkor kényelmetlenül előre kell hajlítani a nyakat, jelentős ergonómiai hiba – akár miniautóról van szó, akár nem.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük