Bár az adásban ezt nem mutatták, egy magát bennfentesnek mondó operatőr a Rdditen azt állította: a forgatás alatt valóban elcsattant egy pofon Viki és Attila között.
A beszámoló szerint egy heves vita során Viki egyszerűen elvesztette a türelmét, és egy pillanatnyi indulatból felpofozta a férjét. A stáb állítólag azonnal közbelépett a jelenetet az operatőr sem tudja, hogy adásba engedik e.
Ha a történet igaz, az azt is jelenti, hogy a műsorban látható feszültségek csak a jéghegy csúcsát mutatják – a valóság a kamerákon kívül még drámaibb lehetett.
VIA Rdit
Ez is érdekelhet:
Manapság szerencsések vagyunk: az autók nem igazán romlanak el. Beilleszkednek az életünkbe, és ritkán panaszkodnak.
Mondd ezt el valakinek az 1960-as évekből, aki értékes perceket töltött egy hideg téli reggelen a karburátorok jégtelenítésével. Vagy azt a macerát, amit egy 1950-es évekbeli gazdálkodó művelte, amikor megpróbálta beindítani a CAT D2-esét egy szamármotorral, ami a fő dízelmotor beindításához kellett egy körülbelül 15 perces folyamat során. Csak hogy ténylegesen elkezdhessen vezetni.
Még ha rosszul is mennek a dolgok, azok nem igazán alapvetőek a vezetés fő műveletéhez. Vegyük például a Kia Sorentónkat. Az utóbbi időben az Apple CarPlay kapcsolat nem volt a legmegbízhatóbb, és a középső sorbeli ülések sem hajtódtak teljesen síkba. Mindkettő bosszantó, de aligha valószínű, hogy befolyásolja az utazást. Erre akár azt is írhatták volna, hogy „Kihallgatva a Waitrose-ban”.
A podcastokat azonban meg kell hallgatni, a nagy tárgyakat pedig mozgatni kell, így elindultunk a helyi márkakereskedéshez. A peterborough-i Boongate Kia volt az úti cél, és egy kezdeti problémától eltekintve a kiszolgálás kiváló volt.
Könnyedén lefoglaltam az autót, elmagyaráztam a szerviznek, mi a baj, és megvártam, amíg a szerelők diagnosztizálják a problémát. Itt jelentkezett az egyetlen probléma: azt mondták, hogy a kereskedő laptopja nem kommunikál az autóval, így nem tudták diagnosztizálni a CarPlay hibáját. Bosszantó módon az ügyvezető igazgató autója (az egyetlen másik Sorento a helyszínen) nem volt a helyszínen, így azt nem tudták tesztelni.
Ez azt jelentette, hogy újra le kellett foglalni, de ezúttal kölcsönautóval oldották meg a problémát (egy alap Picanto – micsoda gép a bütyköléshez), így visszatettem a Kiát, és ők nekiláttak.
Manapság nincsenek vezetékek a diagnosztikai folyamatban. A szerelő egy jeladót csatlakoztat a kormánykerék melletti porthoz, amely vezeték nélkül kommunikál egy iPaddel. A Kia szerelője szerint ez sokkal könnyebbé teszi a dolgokat, mert mobil maradhat, és tesztelheti a dolgokat az autó körül anélkül, hogy hozzá lenne kötve.
