Lecserélik a zsűrit Tóth Gabi és Herceg Erika miatt!

És most jön a nagy fordulat: úgy néz ki, a közönség KÉSZ a váltásra. Sok néző már nem a dalokra figyel, hanem arra, hogy mikor robban a következő „zsűri-húzódás”. Egyik fórumon így fogalmazott valaki: „Ha már a zsűri az igazi show, akkor minek itt versenyzőket nézni?”
Egyre többen követelik, hogy a műsorvezetés lépjen közbe – vagy váltsák le azokat, akikbõl mostanra “drámasztárrá” váltak. A fő panaszként: „Nem bírjuk ezt a színvonalat” fogalmazódik meg.
Így már nem csak tudjuk: lehet, hogy lecserélik – hanem az is nyilvánvaló: a nézők már váltanának Tóth Gabit és Herceg Erikát, ha rajtuk múlna.

VIA RDit/Blikk

Ez is érdekelhet:

Az autó összesen 11 napig volt távol. Szombaton vitték el, és csak a következő szerdán kellett várnia a TMS-nek, hogy teljesen diagnosztizálja a problémát. Kihagyott egy családi nyaralást, aminek a gondozására talán alkalmas lett volna, de lám, most már visszatért a normális kerékvágásba – többnyire.

És mi okozza a gyenge teljesítményét? Vicces módon (és talán a Volvo számára kellemetlenül), kiderült, hogy az Android alapú infotainment rendszer, amelyet csak most telepítettek az XC60-ba, és jelenleg a gyártó összes átdolgozott 2021-es modelljébe vezetik be (valaki nyomja meg gyorsan a „visszavonás” gombot a gyártósoron!).

Ez a rendszer vegyes véleményeket kapott a tulajdonosok részéről. Daniel Scullion e-mailben beszámolt nekünk a Volvo fórumain a korai felhasználók morgásáról, miszerint bizonyos funkciók elvesztek a cég régi Sensus Connect rendszeréhez képest. Szükségtelen bonyodalmak is vannak, mondja, bizonyos vezetéstámogató rendszerek engedélyezése és letiltása során. Még én is észrevettem ezt. Az új rendszerrel nem olyan egyszerű váltani a Volvo hagyományos sebességtartó automatikája és a teljes Pilot Assist rendszerek között, és úgy tűnik, a műszerfal kijelzője is elvesztette régi konfigurálhatóságának egy részét. A hosszú átfutási időt leszámítva a szolgáltatás elfogadható volt. A TMS Volvo jól kommunikált, és az ingyenes bérautó ajánlatát a Care By Volvo ajánlotta fel (amit visszautasítottam, mert el tudtam volna viselni nélküle, és nem akartam bonyolítani vagy költségessé tenni az egészet).
Az autó átvételekor az volt az ismerős benyomásom, hogy kissé másodrangú vásárló vagyok, ahogy az gyakran előfordul, amikor az ember bemutatkozik egy problémával anélkül, hogy előbb elköltött volna ott néhány fontot valamilyen útvonalon keresztül. Semmilyen vendégszeretet vagy különösebben meleg fogadtatásban nem részesültem, amikor megérkeztem az autóért (talán ragaszkodnom kellett volna ahhoz, hogy visszaszállítsák az otthoni címemre), és nem hozták ki előre a telepről vagy tisztították ki. Megtanultam, hogy ezt akkor tapasztalhatod, ha ismeretlen vagy, nem pedig olyan, aki már átadott egy ötszámjegyű csekket, de ez nem a legjobb reklám az előfizetéses autótulajdonlásnak.

Most, hogy visszajött az autó, úgy tűnik, nagyrészt normálisan működik, bár még mindig van egy kis fehér zaj a műszerfalon, ahogy a kijelző módot váltjuk. Az, hogy néhány napig magára hagytam, mielőtt beindítottam, legalábbis bizalmat adott abban, hogy az elektromos rendszer megjavult, és bár egyszerűen csak lehet vele közlekedni ügyintézéskor és rövid utakon, egyben a praktikus és kényelmes családi utazótáskát is igazolja, aminek remélhetőleg lennie kellene. A rejtett ülésmagasítók, amelyek egyszerűen kihajthatók a második sorból, már a gyerekek kedvencei, akik a panorámatetőt is imádják.
Reméljük, hogy az XC60 mostantól további akadozások nélkül bizonyíthatja tehetségét, mint kifinomult, gazdaságos, könnyed, mindent tudó mindennapi autó.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük