Nekem mi a véleményed? Szerinted jogos a rajongók aggodalma? „A zene most elhallgat, de a szívünk nem. Találkozunk, ha újra megszólal.”
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
A Honda zseniálisan kamatoztatja a teljesítményt. A könnyű karosszéria, a villámgyors gázreakció és a rövid áttételezés miatt a Civic Type R élmény szinten „gyorsabb”, mint amilyen valójában. A váltó rövid úton, pontosan jár – minden kapcsolás öröm, igazi mechanikus élmény, ami ma már ritkaságnak számít. Bár a motor 70 mérföld/órás (kb. 110 km/h) tempónál 3400-as fordulaton pörög, a járása meglepően sima, és autópályán sem válik zavaróvá. Az autó futóműve ugyan nagyon feszes, de nem büntet: érezni, hogy sportautóban ülünk, de a felfüggesztés kifinomult módon kezeli az úthibákat, tompítja az éles ütéseket, így a kényelem – az elvártakhoz képest – egészen jó. A merev karosszéria nemcsak a precíz irányíthatóságban segít, hanem a zajszigetelésben is: a belső tér csendesebb, mint amire egy ilyen sportos autótól számítanánk.
A vezetési élmény pedig egyenesen szenzációs. A kormányzás tökéletesen eltalált: nem túl könnyű, nem túl nehéz, és bár nem ad vissza minden apró rezdülést, az autó mégis fantasztikusan kommunikál az úttal. A futómű, a váltó, a gázreakció – minden egyetlen harmonikus rendszert alkot. A Civic Type R olyan stabilan fordul, olyan biztosan tartja az ívet, hogy a legtöbb riválisa csak messziről figyelheti. A tapadása kivételes, a kanyarsebessége lenyűgöző – ez az autó egyszerűen függőséget okoz.
