Óriásit hazudott a Házasság első látásra sztárja!

A dráma csúcspontja egy strandolós epizódban érkezett el. Anna – aki addig még pólóban sem engedte magához közel Petit – hirtelen megengedte, hogy a férfi bekenje naptejjel. A jelenet látszólag ártatlan volt, de a műsor nézői tudták: ez nem pusztán naptej, ez a határátlépés pillanata.
A bikinis képek és a tévés visszafogottság közti ellentmondás ekkor robbant igazán. A rajongók egy része árulást kiáltott, mások szerint Anna csupán „felszabadult önmaga lett”. De egy biztos: a pár körül most már forr a levegő, és mindenki azt kérdezi – mikor r0bban a b0mba?
A következő epizódban szinte biztos, hogy elszabadulnak az indulatok. Mert ebben a történetben már nem a szer/l/mről van szó… hanem a hírnévről, az imázsról – és a kettős életéről, ami most lelepleződni látszik.

VIA A promotions cikke nyomán/ TV2

Ez is érdekelhet:

Minden e-2008 érintőképernyős infotainment rendszert kap okostelefon-tükrözéssel, de a Peugeot csak az Active Premium felszereltségi szinten kínál gyárilag beépített navigációt. A teljes felszereltségű 10,0 hüvelykes érintőképernyőhöz Allure Premium felszereltségi szint szükséges, míg a Peugeot Focal prémium hangrendszere csak a csúcsmodellekben érhető el, 590 font felár ellenében.

Tesztautónkban a 10 hüvelykes érintőképernyő és az alapfelszereltséghez tartozó sztereó volt. A nagyobb képernyő és a műszerfal tetején való kiváló elhelyezkedés ellenére az infotainment rendszer még mindig nem a legintuitívabb. Néhány centivel lejjebb egy sor kapacitív gyorsbillentyű található, plusz egy második sor valódi gombokból, de furcsa, hogy a menük lapozásakor oda-vissza kell ugrálni a képernyő és a konzol között, miközben túl sok olyan funkció, amelynek egyérintésesnek kellene lennie – például a HVAC üzemmód megváltoztatása vagy a navigáció némítása – három-négy érintést igényel. Jól néz ki a rendszer, de nem a legkönnyebben kezelhető. Eddig magas elvárásokat támasztottak az elektromos autókkal szemben a teljesítmény tekintetében, de elkerülhetetlen, hogy ahogy az elektromos járműpiac kiteljesedik, és az elektromosság egyre gyakoribb és normálisabb módja lesz egy tipikus családi autó meghajtásának, úgy ezek az elvárások is mérséklődni fognak. E tekintetben azt mondhatnánk, hogy a Peugeot e-2008 a normalizáció előmozdítója.

A gyorsulása nem fogja elállítani a lélegzeted. Nagyon élesen reagál, és ugyanolyan tisztán, simán és progresszíven reagál a pedál helyzetére, mint bármelyik elektromos autó, de közel 9,0 másodpercre van szüksége, hogy 48 km/h-ról 112 km/h-ra gyorsuljon – ahogyan az autópályára való felhajtáskor vagy lakott terület elhagyásakor is előfordulhat –, és 9,5 másodpercre van szüksége, hogy álló helyzetből 100 km/h-ra gyorsuljon.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük