Sajnos Ők is rajta voltak a lezuhant repülőgépen!

A tragédia súlyát tovább fokozza, hogy nemcsak felnőttek, hanem gyerekek is az áldozatok között vannak. A tragédia akkor válik még fájdalmasabbá, amikor tudatosítjuk: „Ők” nem egy névtelen utas, nem egy statisztikai adat — hanem egy élő, szeretetteljes család gyermeke volt. Ez a tragédia nem csupán egy hír — hanem egy megtört szív története is.

VIA MSN

Ez is érdekelhet:

A Spring a Dacia első teljesen elektromos autója , és egyben a legkisebb modell, amelyet a cég az Egyesült Királyságban kínál. Mindkét tényező valószínűleg új vásárlókat vonz majd a márkához, és ezt a kontinensről származó adatok is alátámasztják. A Dacia szerint az európai tavaszi eladások alapján, ahol az autó a facelift előtti változatban volt elérhető, a vásárlók 79 százaléka új volt a márkánál, és 93 százalékuk még soha nem vásárolt elektromos autót.

Tekintve, hogy most ez a belépő a vállalat kínálatában, a Spring meglehetősen érdekes. Először 2021-ben mutatták be Európában, de valójában eredete 2019-ig vezethető vissza Kínáig, ahol Renault City K-ZE néven, valamint néhány más kínai márkanév alatt gyártják és értékesítik. A Renault City K-ZE a Renault Kwid elektromos változata, amely egy költségvetésbarát benzinmotoros modell Kínában. 44 lóerőjével és 19,1 másodperces 0-ról 100 km/órára gyorsulásával a belépő szintű Spring joggal állíthatja magáról, hogy a ma kapható leglassabb gyorsulású új autó. Ha lehetséges, mi az erősebb 64 lóerős opciót választanánk, különben a Spring valóban csak városi vezetésre korlátozódik. Az erősebb autó 13,7 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, ami még mindig egy másodperccel lassabb, mint a Leapmotor T03 , de gyorsabb, mint a benzinmotoros Kia Picanto legtöbb változata . A 125 km/órás végsebesség azt jelenti, hogy továbbra is az Egyesült Királyság autópályáján lehet vele haladni. Az olcsó autókat gyakran olcsó gumiabroncsokkal szerelik fel, és az első Dacia Spring, amit teszteltünk, kínai Linglong márka gumiabroncsait használta, amit még az olcsó motoroknál is nehezen tudunk elfogadni. Ezek a gumiabroncsok gyenge tapadást és visszajelzést biztosítanak, és megnyugtató lenne tudni, hogy vészhelyzet esetén a lehető legjobb gumi helyezkedik el az út és az autó között. Összehasonlításképpen, amikor a Spring-et a Leapmotor T03- mal teszteltük , az a modell Continental gumiabroncsokkal volt felszerelve, amelyek kiváló tapadást és jobb finomítást biztosítottak.

A Spring alapvető kezelőszervei egy kicsit finomításra szorulnak, hogy kellemesebbé tegyék a városi vezetést. Azt tapasztaltuk, hogy a gáz- és fékkarok első kapcsolásakor meglehetősen hirtelen reagálnak, ami megnehezíti az alacsony sebességnél az egyenletes vezetést. Ez nagyon észrevehető, amikor szűk parkolóhelyre araszolunk be, amikor nehézzé válik lassan és pontosan kúszni.
A Dacia fékregenerációja nem olyan finoman aktiválódik, mint más rendszerek. Ez akkor érezhető, amikor lejtős úton próbáljuk állandó sebességgel tartani az autót; a regeneráció beindul, majd elenged, egyfajta bólogató kutya érzetet keltve a fedélzeten ülőkben.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük