Ismert ember volt Miló Viki elkövetője!

Miután a trauma felszínre került, eleinte a műsor szakértői segítettek Vikinek a feldolgozásában, később azonban saját pszichológust fogadott, hogy végig tudja csinálni a forgatást.
Azt is fontos leszögezni, hogy soha nem hazudtam Attilának. Már a műsor elején tisztáztam vele, hogy bár nem az én zsánerem, szeretnék neki esélyt adni. Sajnos azonban a kettőnk kapcsolatát nagyban megnehezítette a folyamatos közeledése. A zaklatóját ma már nem lehet számonkérni, ugyanis elhunyt. A RDit-en egy ismert emberről beszélnek, de még nincs bizonyíték arról, hogy valóban arról a közismert eberről van e szó.

Teljes intetrjú a Blikk-en!

Ez is érdekelhet:

A 850 T5 1990-es évek közepi megjelenéséig az emlékezetes teljesítmény elvont fogalom volt a Volvo számára . Az új, dobozos, öthengeres szedán és kombi modellek ezt megváltoztatták, a visszafogott megjelenést komoly lendületváltással egészítve ki.

A benzin-elektromos plug-in hibrid hajtáslánc által leadott 400 lóerős „kombinált” teljesítményével az S60 Polestar Engineered sosem nevezhető „lassúnak” – bár fennáll a veszélye, hogy ugyanazt a trükköt produkálja, mint elődei, bár ellentétes hatást érve el. A magas kikiáltási ár, az izmos megjelenés, a Pirelli P Zero gumiabroncsok és az arany féknyergek mellett a tesztelt 0-ról 100 km/órára (5,4 másodperc) lehangolónak tűnik, és jóval elmarad a Volvo által ígért lenyűgözőbb 4,4 másodperces és 100 km/órás gyorsulási időtől. Való igaz, hogy az autónak nedves tesztkörülményekkel kellett megküzdenie, de még a kisebb motor teljes teljesítményének és nyomatékának az első érintkezési felületekre történő leadása ellenére sem a kiváló tapadás jelentette a problémát – ez a tény néhány tesztelőt meglepett. Valójában még külön rajtautomatika funkció nélkül is, a Volvo álló helyzetből előre ugrott, főként az elektromosan meghajtott hátsó tengelyének köszönhetően.

Ezután azonban már nehezen tudott igazán erős gyorsulást leadni, és az autó hajtáslánc-elrendezésének hiányosságai nyilvánvalóvá váltak. A felváltások megfelelően finomak, de ahogy a sebesség növekszik, és a fordulatszámmérő mutatója hasznosan a fordulatszám-tartomány közepén marad – egy olyan ponton, ahol a hajtáslánc nagylelkű kombinált nyomatékának igazán megmutatkoznia kellene –, az autó látszólagos gyorsulási ereje kissé csökken.

Időnként úgy tűnhet, mintha a sebességváltó nem kapcsolt volna be teljesen, amikor új áttételt választunk, bár a tengelyek pillanatnyi akadozása arra utal, hogy az autó futómű-elektronikája beavatkozhat a lehető legjobb tapadás fenntartása és a túlzottan egyenetlen haladás megakadályozása érdekében. Száraz úton ez a frusztráló tulajdonság soha nem jelentkezett, de még nedves körülmények között is elvárnánk, hogy egy 60 000 fontért kapható, összkerékhajtású sportkocsi nagyobb lendülettel gyorsuljon, mint egy átlagos 300 lóerős hot hatch .

És ezt a hajtásláncot az ára és az autóba sugallt karakter alapján kell megítélni. Bár jól működik hétköznapi vezetési környezetben, amely során finoman vált át tisztán elektromos üzemmódba, az ilyen szintű vásárlóknak joguk van többet elvárni – és gyakran kérik is.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük