És ha azt gondolnád, hogy ez csak fiatalok játéktere — tévedsz! Egy friss, spontán internetes felmérés szerint a 65 év fölötti korosztályban is Orbán Viktor bizonyult a legszebbnek. Az online szavazásban több ezer nyugdíjas vett részt, és meglepő egység mutatkozott: a szavazatok kétharmada rá érkezett.
Volt, aki azt írta kommentben: „ő volt mindig is az eszmény”. Más pedig így fogalmazott: „évtizedek óta az ő arca van a plakátokon – megszoktuk, megszerettük”. Az aktív szavazók közül sokan nosztalgikus okokkal indokolták választásukat.
Így hát — akár a fiataloknál, akár az idősebbek között — Orbán Viktor lett az egyértelmű közös döntés: a Fidesz „szépségkirálya”.
VIA RDit / YT
Ez is érdekelhet:
Az előző Peugeot 5008-at sokoldalú családi autóként értékeltük, és a jó hír az, hogy ez a legújabb változat többet nyújt abból, amit már amúgy is szerettünk. A helykínálat és a praktikum javult, több felszerelés található a fedélzeten, és változatos hajtáslánc-választék áll rendelkezésre – beleértve most először egy teljesen elektromos változatot is.
A dizájn kívül-belül még feltűnőbb, mint elődjénél, a belső stílus és minőség pedig továbbra is lenyűgöző. A belépő szintű 5008 Hybrid a legtöbb igényt kielégíti, de választhatunk plug-in hibridet az alacsonyabb természetbeni juttatásokért (BiK), vagy a teljesen elektromos E-5008-at még alacsonyabb adóköltségekkel, valamint kifinomultabb és még tökéletesebb vezetési élménnyel.
Az elektromos hajtás felé való elmozdulás jól mutatja, milyen messzire jutott az 5008 a 2009-es bemutatkozása óta, amikor kissé esetlen, hétüléses egyterűként jelent meg. A 2017-es második megjelenése stílusos, nagyméretű SUV-ként újraértelmezte az 5008-ast, amelyet mind az autókritikusok, mind az autóvásárlók sokkal jobban fogadtak. A harmadik generációs modell, amely népszerű elődjének alapjaira épít, inkább evolúciót, mint forradalmat jelent.
Jelenleg minden Peugeot 5008 és E-5008 hét üléssel van felszerelve, de a márka brit vezetője megerősítette az Auto Expressnek, hogy jövőre egy ötüléses változatot is bevezetnek azok számára, akiknek nincs szükségük a harmadik üléssorra.
Eddig alaposan teszteltük az 5008-ast és az E-5008-ast az Egyesült Királyság útjain, sőt, egy hosszú távú teszten még az 5008 hibridet is GT felszereltséggel használtuk . Az 5008-ast kétszer teszteltük a Kia Sorentóval szemben is , és a Peugeot végzett az élen a magas színvonalú utastérnek és a lenyűgöző vezetési élménynek köszönhetően.
A Peugeot 5008 ára körülbelül 40 500 fonttól kezdődik, ami valamivel több, mint a Skoda Kodiaq hétüléses változatainak ára. Az 5008 Plug-in Hybrid eközben akár 77 kilométeres elektromos hatótávolsággal is rendelkezik, és alig több mint 43 500 fonttól indul. Összehasonlításképpen, a plug-in hibrid Skoda Kodiaq iV még lenyűgözőbb, 120 kilométeres elektromos hatótávolsággal büszkélkedhet, és alig 42 000 fonttól indul, de csak öt üléssel rendelkezik, míg a Peugeot héttel.
Végül, a teljesen elektromos E-5008 ára 73 kWh-s változatban alig 49 000 font, a 97 kWh-s hosszú hatótávolságú modellé pedig körülbelül 51 500 font. Az előbbi akár 500 kilométeres hatótávolságot is biztosít, míg az utóbbi akár 660 kilométert is. A 315 lóerős összkerékhajtású változat csak a csúcskategóriás GT felszereltségi szinten érhető el, és közel 59 000 fontba kerül.
Tekintse meg legújabb autóajánlatainkat és lízingajánlatainkat az Auto Express oldalán elérhető legjobb ajánlatokért. És ne felejtse el, hogy autója eladásában is segíthetünk .
