Néhány nap elteltével végül megtalálták. Kimerülten, de életben. A család és a barátok fellélegezhettek, de a történet mély nyomot hagyott mindenkiben. Barbi később beismerte: az eltűnése idején valóban megfordult a fejében, hogy véget vet mindennek.
Azóta új dalokon dolgozik, és igyekszik a történetét erőforrásként használni mások számára.
Lehet, hogy a zene mentette meg az életét – és most ő akar másokat megmenteni a dalaival. – írta a közeli barát.
VIA Rddit
Ez is érdekelhet:
Az elektromos E-3008-nak is van egy kis késése induláskor, de ez közel sem annyira hangsúlyos. A benzinmotoros változathoz hasonlóan itt is egyértelmű átmenet van a regeneratív fékezés és a mechanikus fékek között, bár a helyzeten a kormánykerék váltófüleivel lehet változtatni a regeneratív fékezés mértékét. A legerősebb beállításban a lassítás nagy részét a lábpedál érintése nélkül lehet elvégezni. Továbbra is örülnénk egy erősebb, egypedálos vezetési mód bevezetésének, mivel 8 km/h alatti sebességnél továbbra is a fékpedált kell használni a megálláshoz.
Minden 3008 és E-3008 modell könnyű kormányművel rendelkezik, ami megkönnyíti a városi manőverezést, bár a kormány szögletes formája nem a legjobb a kormány gyors feltekeréséhez parkoláskor.
Amikor kihajtottunk az E-3008-cal a városból néhány kanyargós útra, hajlamos volt rágódni a kompressziós szakaszokon, és a kátyúkon erősen oldalra billegett a feje. A benzinmotoros változathoz képest közel 600 kg-mal nagyobb tömeget is nehezen tudja megtartani az egyenetlen, kissé bizonytalan útfelületeken. A könnyebb 1.2-es változat jobban teljesített hasonló utakon, de még mindig nem olyan kényelmes, mint egy Hyundai Tucson . Ennek a Peugeot-nak a könnyű kormányzása, ami városban elég hasznos, nagyobb sebességnél kevésbé hasznos. Van egy „sport” vezetési mód, ami nehezebbé teszi, de ez nem javít a vezetési élményen, mert ebben az üzemmódban a kormányzást kissé nyálasnak és pontatlannak találtuk. A tapadás magas, és a kanyarokban nincs túl nagy karosszériadőlés, így magabiztosan lehet haladni némi sebességgel.
Úgy találtuk, hogy az E-3008-ban érdemes nagyobb sebességnél a „sport” módot használni a jobb gázreakció érdekében, ami a szokásos „normál” vezetési módban 80 km/h felett kissé hiányos lehet.
Autópályán vezetés és hosszú távú kényelem
Az autópályákon érzi magát a 3008 és az E-3008 a leginkább otthonosan. A kifinomultság nagyon jó, a rugózás pedig általánosságban véve nyugodt. Csak a kátyúk és a dilatációs hézagok okoznak gondot.
A tesztautók, amiket kipróbáltunk, rendelkeztek az opcionális Sensation csomaggal, ami laminált első oldalablakokat tartalmaz, hogy csökkentsék a külső tükrökön nagyobb sebességnél beszűrődő szélzajt, és úgy gondoljuk, hogy ez mindenképpen segít a zavaró hangok mérséklésében. Ez azonban egy 1200 fontos opció, ami csak a GT felszereltségi szintű autókhoz érhető el. Bár tartalmaz egy szép, továbbfejlesztett Focal hangrendszert is, nem vagyunk biztosak benne, hogy a legjobb ár-érték arányt kínálja. Csak akkor érdemes megfontolni, ha sokat autópályán közlekedsz.
