Valóban hivatalos a házasság a műsorban?

És akkor jött a következő paprikás kérdés: előfordult már, hogy valaki ott, a kamera előtt, az oltárnál azt mondta: nem? Egy csomó néző szerint biztos volt már ilyen! De Fischer Gábor szerint ilyen még SOHA nem történt meg a három évad alatt! Mindenki igent mondott. Hmmm… mit gondolsz? Ez tényleg ennyire meseszerű, vagy itt is van valami, amit még nem meséltek el?

VIA IG

Ez is érdekelhet:

Bár mindkettő nagyobb teljesítménypotenciált kínál papíron, a hajtáslánc-integráció némileg kifinomultnak tűnik, a teljesítmény időnként megszakad, mivel a számítógépek váltanak az ólommentes és az elektromos rásegítés között. Pozitívum, hogy mindkét plug-in hibrid elég nagy akkumulátorral rendelkezik ahhoz, hogy akár 64 kilométert is megtehessen tisztán elektromos hajtással, és autópályán is elérheti a sebességet a benzinmotor használata nélkül.

Az egyik problémánk a francia ferdehátú nyolcfokozatú automata sebességváltójával van, amelyet a standard benzin- és dízelmodellekben használnak. Nincs manuális alternatíva, ami kár, mert időnként elég kényelmetlennek érződik – nem elég gyorsan indul el egy kereszteződésből, és túl sok időbe telik visszakapcsolni egy sebességfokozatot egy alacsony sebességű gördülés végén. Az idő többi részében elég simán működik, ami segít abban, hogy a Peugeot gondtalan választás legyen.

Végül pedig ott van a nemrég bemutatott, teljesen elektromos Peugeot E-308 SW. A teljesítmény inkább élénk, mint gyors, mivel a többi Stellantis modellhez hasonlóan az erősebb motor nem adja le a teljes 154 lóerőt, hacsak nem kapcsoljuk be a Sport vezetési módot. Normál módban a teljesítmény 134 lóerőre csökken a hatékonyság növelése és ezáltal a hatótávolság megőrzése érdekében. Még Sport módban is van egy kis késés a gázpedálra lépés és a rendszer közötti hagyományos elektromos lökés leadása között. Ez messze nem kizáró ok, de azt jelenti, hogy még a legerősebb konfigurációjában is jobban reagál a hajtáslánc az egyenletes megközelítésre, mint a valódi elkötelezettségre.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük